HelenFlores Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 http://www.bt.no/webtv/?id=8889 Her kommer jeg aldri i livet til å søke om plass! Jeg var på morro innom Bergen kommunes oversikt over barnehager i Bergenhus for noen dager siden, og bare navnet på Barnehagen, Nygårdsparken Barnehage fikk meg til å vike unna, og etter dette innslaget er ikke akkurat inntrykket blitt bedre. Supert at parkvesenet og de ansatte i barnehagen tar ansvar og at det gjøres alt for å prøve å sikre barna fra muligens hiv infiserte sprøytespisser, men nei takk! Så godt det er mulig å få plass i en annen barnehage så skal vi garantert det! Synes i bunn og grunn at kommunen burde ta ansvar og flytte hele barnehagen! OG sette opp sprøyteskur så ikke dritten ligger ut over hele byen, men det er igjen en helt annen diskusjon:) Ps. dette er ikke ment som noe angrep på dere som eventuelt har barn i denne barnehagen, bare noen tanker fra meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå