Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Kjenner dere mye liv? Jeg er 31+2 og kjenner veldig lite til babyen. Vært på UL pga dette, alt så helt normalt ut. Så kan det kanskje bare være at jeg har en rolig baby? Og at det blir trangere og trangere inni magen? Kjenner liv hver dag altså, men ikke titt og ofte og aldri såmye spark at det blir ubehagelig.
nr 4 er her<3 Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 hei jeg er 31 uker imorra å jg kjenner veldig mye liv..tror dette er veldig forskjellig fra person til person..men så lenge man kjenner spark hver dag burde alt være i orden
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 31+3 og kjenner mye liv døgnet rundt. Fortsatt mye spark, og enda mer "glidninger"....( syns det var et passende uttrykk!) Som sagt så er jo alle babyer forskjellige, og i og med at alt så fint ut på UL, trenger du nok ikke bekymre deg =O)
Plopp Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Jag är 34 v på väg och känner också lite liv. Har känt lite hela tiden så jag har nog en lugn baby i magen. Tänker så som den över mej här att så länge jag känne något varje dag så är det ok.
Leirha Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har hatt en aktiv baby hele veien egentlig, men husker også fra uke 30-32 ca, var han bekymringsverdig rolig. Men det ga seg.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Jeg er begynt på uke 32. Har kjent masse liv helt siden uke 20. Har en veldig aktiv baby, og kunne faktisk tenkt meg mer ro noen ganger. Hun snurrer rundt så mye at jeg faktisk blir uvel av det. Så lenge alt er i orden skal du bare være glad til at det ikke er så voldsomme bevegelser. Det er gøy i begynnelsen, men etter noen uker blir man lei av at magen hopper og danser så folk blir sittende og stirre på magen i steden for å snakke med deg. I tillegg er det ofte vondt når hun treffer enkelte punkter. Det eneste positive er at storesøskenene og pappaen så lett kjenner babyen og de kjenner forskjell på kroppsdelene hennes. Enkelte dager kjenner jeg at hun ligger med ryggen utover, og da merker jeg mindre til sparkene hennes.
kreps32 Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Eg er nå i uke 32, hatt en aktiv gutt hele veien.Men har roa seg veldig siste ukene.Ikke store spark lengre.Mere bevegelser i hele magen og små "knyttneveslag". Men fortsatt mye mer aktiv en sin søster som er 1 1/2år.Hun var superrolig i magen hele svangerskapet.Sov nesten dei første 4 mnd når ho kom ut,men etter det har det vert liv og røre:)..kan nesten ikke sitte i ro og er høgt og lavt. Sier jo rolig i magen ,rolig ute...stemte jo tildels med henne. Så håper gutten roer seg ned fram mot fødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå