Lille Blåbær Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har gått til healer pga rygg problemer tidligere. Ble helt god av behandlingen. Var sengeliggende men ble helt frisk Nå har jeg begynt å få samme problemer med ryggen under svangerskapet. Har vært hos healer og klarer å holde problemene i sjakk ved å gå jevnlig til behandling, går ca en gang pr mnd. Det kjekke er at healeren min sier hun har god erfaring med å heale gravide. De får ofte friske og rolige unger uten kolikk ol. Hun har selvfølgelig sagt hun ikke kan love noe, men har gode erfaringer. Noen som har erfaringer med dette?
Anitahar2barn Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hei! Har ikke erfraing selv, men har lest om mye om det og hørt fra andre at det er veldig bra. Det som er fint med healing er at det er godt for noe uansett! :-) Du kan lese mer om dette på www.gaiaforum.com og lese andres erfaringer, evt spørre på forumet der.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 jeg liker ikke å sette fyr på pengene mine jeg...
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Jepp..Gikk til healer forrige svanerskap og går der nå i dette svangerskapet... Hjelper masse på bekkenløsningen..Uvurderlig bra!!!!!!
Edelweis Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 jeg også, min mor er healer og jeg hadde ofte behandlinger hos henne. så jeg satte ikke pengene mine på fyr jeg da, som hun over her mener. men var frisk og opplagt gjennom hele svangerskapet. men nå har hun flyttet og jeg skulle så gjerne ha sluppet denne ryggplagen jeg har nå..! men.. får vel kjenne litt på det å være gravid nå da. å ja. jenta mi er utrolig rolig. det er liksom aldri noe tull med henne. bare blid å snill hele tida. om det skyldes healingen vi fikk under svangerskapet vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå