Gå til innhold

Hjelp meg!

en hemmelighet i magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ikke noe av testene jeg har tatt de siste dagene. Fikk svak strek på billigtest i dag, etter lang tid. Fikk negativ på CB digital, men når jeg tok ut testpinnen er det helt tydelig 2 streker på den! Blir gal av og tro/ikke tro at jeg er gravid. Skulle hatt TR igår...ikke kommet. Men er veldig uregelmessig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med samme erfaring?

Skrevet

Jeg har hørt at billigtestene er mer sensitiv enn CB digital. Altså trenger den digitale MER hcg for å bli positiv enn de billigtestene.

Man skal IKKE tolke de strekene på digitaltesten. Det blir nemlig stort sett alltid to streker der selv om den er negativ ( ialle fall gjør det det på el-testene)

Skrevet

Ok, noen andre som har lagt merke til om det alltid er to streker på CB digital gravid-test?

Skrevet

Når jeg ble gravid testet jeg med billigtest på morgenurin, den ble svakt positiv. Ble usikker av dette. Kjøpte i løpet av dagen en CB digital, og klartet ikke vente til dagen etter, så da testet jeg ikke med morgenurin, og der lyste det gravid.

Min erfaring er altså at digitaltestene er veldig presise :)

Lykke til, håper å se deg på 1 trimester.

Skrevet

2 streker på cb digital graviditetstest?????????den er jo digital....står jo gravid/ikke gravid på de da jooooo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...