Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Er i uke 26 og baby'n min sparker og sparker. Både på sidene, opp mot ribbena og nedover hele tiden, døgnet rundt. Er litt bekymret for at h*n ikke har det bra. Jeg og faren har det ikke bra nå for tiden. Selv når vi ikke krangler, så sparker h*n. Kan h*n merke at jeg er lei meg og nedfor? Kan det være grunnen? Nå kjenner jeg det samme om jeg sitter, står eller ligger også. Var mest når jeg lå på ryggen før. Hjelp meg noen?
Lille Blåbær Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg tror babyen i magen fort merker dine stemninger. Høres ikke kjekt ut å krangle og være uenig med partneren under svangerskapet. Dette skal jo være en fin tid. Håper ting ordner seg mellom dere. Jeg merker fort mye spark dersom jeg går med for stramme klær. Akkurat som babyen ikke liker at det klemmer. Kan dette være en grunn til at babyen din sparker mye? Lykke til!!!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har tenkt det samme som deg ofte angående de sparkene. Jeg har kjent spark hver dag, store deler av dagen siden første dag i uke 18 (eller 17 i følge jordmor..). Beina går som trommestikker inne i her. Siden uke 19 har det ikke vært noe problem for andre å kjenne sparkene. Om babyen kan kan merke krangling ved noe annet enn stemmeleie, vet jeg ikke.. Dytter denne opp..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Det er utrolig frustrerende. Vi er ikke sammen, men samarbeidet bra fram til helgen. Og jeg prøver ikke å tenke så mye på det eller ta så mye kontakt med faren, men klarer ikke å styre følelsene, kan ikke bare skru meg av. Så derfor er jeg så redd for at det er derfor den lille har blitt så livlig i det siste,fordi jeg tenker på det hele tiden og er lei meg for det som har skjedd. Er det stemmene, så er det jo greit å ta kontroll over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå