Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Er dette kynnere eller er det babyen som skyver ut beina eller rompa? Har det så ofte, det ser helt sprøtt ut, når jeg ligger på rygg... Noen som har det samme, noen som vet?
nå er vi fem Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Magen min blir helt skjev og rar når jeg har kynnere. Tror det har med hvor babyen ligger, den ene min ligger lenger bak, mens den foran ser vi godt omrisset under kynnerne
Sannemamma Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Magen min blir helt stram og skjev når jeg har kynnere, høres ut som du det er kynnere du også har.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Magen blir helt hard der hvor den buler ut, og den buler på motsatt side av der ryggen på babyen ligger, derfor trodde jeg det kunne være rompa eller beina som gjorde det, for det er ikke spesielt vondt heller, kjennes bare veldig stramt og litt vondt/ubehagelig...
C.P78 Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Ja magen min også blir helt deformert når jeg får kynnere. Idag har jeg hatt kynnere hele tiden nesten og det er ganske slitsomt synes jeg. Har bare vært hjemme da, så har ikke vært noe problem, men slitsomt og ubehagelig. Her så ser det ut som om det er ryggen/rompa som strutter ut på høyre side. Husker også med førstemann at jeg fikk en helt spesiell form på magen ved kynnere og det ble ofte kommentert av andre. Til og med legen min og en jordmor kommenterte at "jøss for en fasong, skikkelig stor rumpe på babyen liksom.." Ble jo litt bekymret for at noe ikke var normalt, men ut kom en perfekt guttebaby forrige gang, så jeg bekymrer meg ikke, ha ha.
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Min mage blir også helt skjev når jeg har kynnere. Og det er på motsatt side av der babyen ligger :-D Synes det er morsomt å se på, he he
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 jeg har ganske mye kynnere hver dag, har det noe og si for fødsel at hu kommer litt for tidlig eller? har 6uker igjen.
Plopp Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Jag har det sånn. Hos mej är det INTE kynnere, det hade jag ju känt. bara babyen som lägger sej sånn hela tiden. Är visst rumpan som sticker upp på ena sidan av magen hela tiden. hihi :-D ( jordmor sa det idag att det var rumpan )
Bea <3 Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Hihi! ja, jeg har det også sånn, til stor fascinasjon for min mann! han synes det er så moro å se på kroppsfasongen til bebisen som beveger seg under mageskinnet! det gjør ikke vondt, ser jo bare snodig ut. i går så det ut som om rumpa stakk ut på høyre side og i dag sto den ut på venstre side:)
Athene75 Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Jeg også har det slik. Og veldig mye av det også, hos meg gjør det faktisk vondt. Men det kan være for at jeg har hatt det i flere dager i strekk...hele dagen lang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå