Gå til innhold

Lillegull er syk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun har spydd, hatt diarè og vært meget urolig på natta en god stund nå. Ca 1 mnd. Hun er 7 mnd, Var hos legen i dag og der ble det påvist virus. I tillegg er det noe galt med lukkemuskelen/ eller noe annet som har med svelget å gjøre. Blitt henvist på sykehuset om noen uker!!!! (syns det blir lenge å vente for lille).

Skal bl.a måle PH-verdien hennes gjennom rør i nesa og videre ned i svelget for å se om surhetsgraden er for høy. Noen netter sover hun bare 2 timer. Hun spiser nesten ikke og nekter å drikke melk. Blir bekymret... kunne ønske vi hadde fått time på sykehuset tidligere;(

Syke babyer er ikke så greit... Mammahjertet får såååååååååå vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, skjønner godt at du blir bekymret. men da finner de sikkert ut av det, så gutten din får behandling. Det er ofte værst for oss mammaer...

Jenta mi var på ph-måling 1 døgn da hun var 3 mnd. Åååå-som jeg gruet meg. Men det vare det å legge ned sonden, som var ekkelt. Hun brydde seg ikke noe mer om det etterhvert - vente seg til det. Jenta mi fikk påvist refluks (dårlig fungerende lukkemuskel mellom magesekk og spiserør. Derfor hadde hun halsbrann og gulpa døgnet rundt. Hun hadde 317 (!!!!!!!!!!!!!!) sure oppstøt i døgnet. Hun fikk Losec (syredempende), som hjalp på plagene. Nå er det helt over.

Masse lykke til!! Det går sikkert bedre enn du tror :)

Skrevet

Min er også syk, kronisk dessverre...

Jeg vet at det går veldig mye noro-virus nå, kan det være det?

Jeg tenker når jeg leser dette at hun kan ha refluks? Det er vel det dere skal teste for også? Hoster og harker hun mye ved mat? Har gjort akkurat dette selv med Jesper, og skal igjennom om et par uker igjen. Min skal få PEG fordi han spiser så lite nå. Dere bør også prøve å purre på time, for det skal ikke ta så lang tid. Ring og mas, det hjelper!

Send en PM om jeg kan svare noe mer der? Kan dessverre en del om dette. Barn med spisevegring er noe dritt altså :(

Skrevet

Hei jenter!! Forferdelig at de små skal slite slik. Jeg har fulgt historien deres, Gøril og Jesper.. Føler sånn med dere at du ikke aner!! Håper virkelig at gutten din ikke har det altfor vondt stakkar;( Det er veldig urettferdig. Det eneste man kan gjøre er å være så gode foreldre som overhodet mulig... Masse kjærlighet og kos... Og det står det ikke på for noen av oss tror jeg;)

Vi mistenker refluks... glemte bare ordet på det i stad... Hun har gulpet masse masse siden fødselen, men det er blitt mye verre i det siste. Ved måltidene herker hun mye. Hun setter ofte melken i halsen..Så jeg er ganske sikker på at det må være refluks og det er det hun skal teste.

Skal jammen ringe og purre!!! Håper dem kan ta oss litt fortere. Gruer meg sånn til sonden...

Jeg sender deg er PM i mårra om jeg er på dib;) Tusen takk for at dere tok dere tid;)

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...