Verdens tøffeste mamma Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Vondt og puste. Hoster hele tiden. Vondt å hoste. Slakk og ikke i form. Skulle til lege idag men de mente siden jeg ikke hadde feber at jeg ikke kunne ha bronkitt eller lungebetennelse...Har forkjølelses-astma også så da blir det ektra ille. Noe som hjelper for å sove og ikke hoste meg ihjel????? Takker og bukker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå