Monajenten Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Gutten min på ett år begyte å bli dårlig natt til i går. Han spiser lite og brekker seg ofte i tillegg til å være snufsete og sutrete. Har heldigvis fått i han en del vann. I går på dagen hadde han 39,5 i feber. I natt våknet han ca. halv to, og da hadde hadde han 40,1 i feber:-( Målte han nå nettopp og han hadde 39,5 igjen. Han har veldig hard mage også, og stresser veldig med å få ut bæsjen. Når går man til lege med sånt? Hvis feberen fortsetter på samme måte, og han f.eks. kommer opp i 40 i natt også?
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Stakkars liten... :-( Jeg hadde sett det an, og ringt legen i morgen hvis han ikke er bedre da. De er jo ganske små enda.
futte (tm) Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg ville gitt paracet. Hvertfall når han sover. Så lenge paracet'en tar ned feberen og han drikker nok til at han får våte bleier så pleier jeg å gå til legen på tredje eller fjernde dagen med feber.
Monajenten Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 Ja, jeg har gitt ham paracet og det virker som om det hjelper. Men ikke så lenge...og de skal jo ikke ha mer enn tre i døgnet, og én stikkpille har ikke hjulpet i åtte timer:-s
futte (tm) Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Nei, de varer aldri i åtte timer her heller. Jeg bruker flytende paracet. Da tar jeg litt mindre doser og gir heller 4 ganger i døgnet.
Honningmelon Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 For en kort periode gjør det ikke noe om du gir litt mer paracet enn tre i døgnet. Det sa de på legevakta da minsta var syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå