Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har gått ned 1.kg denne uka og er veldig fornøyd;) Så nå skal jeg kanskje unne meg pizza...hihi! Vært meget forsiktig, spist lite til hvert måltid og spist veldig sunt! Hadde godtedag på lørdag. Nå har jeg gått ned 3.5 kg fra 1. januar;) Kankje jeg rekker 5 kg denne måneden?? Hvordan går det med dere? Og hvordan er motivasjonen?? Stoooooor klem;)
Tante Sofie # Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Heisann! Kan jeg slenge meg på her? Meldte meg på en slik tråd i begynnelsen av januar, men mistet adr til nettsiden som skulle brukes... Så fint du har klart å gå ned så mye alt, Lille luri og meg!!! Jeg er ned 1 kg, men har ikke hatt verdens beste innsats #rødme#, men har litt konkurranse.instinkt, derfor er det fint for meg å være med på sllike tråder som dette:-)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 http://pic6.piczo.com/trivselsvekta Hei;) Sleng deg på igjen! 1 kg ned er jo bra! Da går det den rette veien;) Er nettopp derfor jeg er med på dette... når man må skrive det opp så andre ser det, er det mye lettere å være flink;) hihi.....
cheni Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Denne uka gikk jeg ned 0.5 kg, har gått ned 2.6 kg totalt. Motivasjonen er på topp ang maten, men sliter litt med å bevege meg... Tror jeg skal nå målet på 59 kg på 4 mndr...
smågodt prinsessa Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 denne uka gikk jeg ned 0,9kg.. gått ned 5kg totalt fra 2.januar... og mista 6cm rundt magen!!!! såååå sinnsykt fornøyd!! Jeg kom tilogmed oppi en gammel bukse som har hengt i skapet i over 1 år nå *STOLT* jeg spiser hver 3time (knekkebrød) også spiser jeg vanlig middag (bare litt sunnere enn hva jeg gjorde før) også spiser jeg ikke etter klokka 7:) Også trener jeg MASSE.. i dag gikk jeg en times tur i oppoverbakker også var jeg på spinning på kvelden!! KJEMPE MOTIVERT:)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Jeg meldte meg på da tråden startet,men...vel...jeg er litt glad i mat serru;-) Klarer ikke å la være å spise når jeg finner noe som ser godt ut... Men; skjerpings! Prøver igjen! Fra i dag...
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Hehe... motivasjonen kommer nok snart;) Her er den på topp!!! Deilig med kosedag innimellom. Er 3 uker siden jeg har spist fet mat, så pizza var godt i dag. MEN... det rare var at det ikke smakte halvparten så godt som jeg hadde trudd!!! DEILIG!! I mårra er jeg supersunn igjen.. må ta igjen kaloriene fra i dag..hehe;) Lykke til videre denne uka;) Til mandag skal jeg hat gått ned 1 kg til;)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 hadde ne slankekur for tre år siden,da første av de to yngste var 6 mnd og vekta etter fødselen ikke rørte på seg. Sluttet med brus og godteri,spiste masse sunn mat og gikk ned 15 kg mellom nyttår og 17 mai;-) Så jeg kan hvis jeg vil! Men det hender viljen svikter litt....
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 WOW!! Så flink du var!! Det er det jeg håper på også...10 kg i første omgang og 5 siden..hehe;) Er ikke alltid like lett... gikk ned 13 kg for noen år siden og husker det som veldig hardt! Man mister motivasjonen 1000 ganger underveis..hehe!
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Hva gjør dere ? Har dere en diett dere bruker, eller er det bare å kutte ut snop og brus ++ ?
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 Ja,det må til en total holdningsendring til mat her nå hvertfall! Men gir ikke opp så lett;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå