Ladysoul Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Det var fortsatt ingen modning i livmortappen, enda jeg er 11 dager over termin idag! Er det rart eller???? De turte ikke sette igang pga fare for at det kunne ende i KS, det er jo like greit for meg, nå har jeg venta på babyen min siden desember *hehehe* så da kan jeg vente til torsdag også... Er det noen som har født før som har opplevd at det ikke modnes i livmortappen? Blir helt frustrert over kroppen!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hadde du fått satt opp time til igangsetting da, eller var det bare du som håpet på det? Jeg skal på kontroll på fredag for å vurdere igangsetting. Det hørtes ut på legen ved forrige kontroll for 2 uker siden, at jeg bare trengte å gå disse 2 ukene til. Har kateter i høyre nyre og er ganske sliten om dagen derfor.. Men er jo veldig redd for at jeg ikke er moden i det hele tatt, dette blir jo da 2 uker før egentlig termin. Bare tenker på at jeg blir vurdert av en annen lege til fredag som sier noe helt annet, at neida, ikke moden her, bare å vente. Mange tanker i hodet om dagen, prøver å unngå å innbille meg at jeg skal bli satt igang til mandag, men har liksom håpet om at ting er modent og klart... Men har jo ikke lyst til å bli satt igang hvis jeg ikke er moden, for å få en hard og tøff fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå