Gå til innhold

Trodde jeg skulle settes i gang i dag...men neida!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var fortsatt ingen modning i livmortappen, enda jeg er 11 dager over termin idag!

Er det rart eller????

De turte ikke sette igang pga fare for at det kunne ende i KS, det er jo like greit for meg, nå har jeg venta på babyen min siden desember *hehehe* så da kan jeg vente til torsdag også...

Er det noen som har født før som har opplevd at det ikke modnes i livmortappen? Blir helt frustrert over kroppen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du fått satt opp time til igangsetting da, eller var det bare du som håpet på det?

Jeg skal på kontroll på fredag for å vurdere igangsetting. Det hørtes ut på legen ved forrige kontroll for 2 uker siden, at jeg bare trengte å gå disse 2 ukene til. Har kateter i høyre nyre og er ganske sliten om dagen derfor..

Men er jo veldig redd for at jeg ikke er moden i det hele tatt, dette blir jo da 2 uker før egentlig termin. Bare tenker på at jeg blir vurdert av en annen lege til fredag som sier noe helt annet, at neida, ikke moden her, bare å vente. Mange tanker i hodet om dagen, prøver å unngå å innbille meg at jeg skal bli satt igang til mandag, men har liksom håpet om at ting er modent og klart... Men har jo ikke lyst til å bli satt igang hvis jeg ikke er moden, for å få en hard og tøff fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...