Gå til innhold

Trøtt etter 1,5 time...4,5 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 4,5 mnd blir trøtt etter å ha vært våken 1,5 time.

Er dette vanlig?

Han har 3 lurer for dagen.På ca. 3-4 timer til sammen.

Legger ham kl.21, for han er nødt å ha en lur etter mat kl.17. og det er litt i tidligste laget å legge ham.

Men jeg lurte egentlig bare på om det er normalt at de blir så fort trøtt igjen når de er blitt 4-5 mnd.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er 5mnd og han pleier å bli trøtt igjen når det har gått 1,5-2t. Da han var 4mnd var det ikke alltid han var våken 1,5t engang. Jeg legger han bare når han er trøtt jeg

Vet ikke om det er vanlig jeg.

Skrevet

Hehe ok. Bare føler at andre reagerer sånn når vi er på besøk ol. om vi kommer rett etter han har hatt luren sin, så går det gjerne 1 time, så er han grinete og vil sove igjen. Da sier nesten alle "er han trøtt nå igjen! han har jo nettopp våknet jo!...."

Skrevet

Åh...ikke bry deg om at de bemerker at han skal sove "igjen"...babyer er forskjellige,og da er det jo bare å la han få sove da! Husker ikke tilbake for tre år siden med hu største,men hu på 3 mnd klarer ikke å være våken mer enn en time i gangen... De må jo sove for å klare å fordøye alle inntrykkene utenifra,så bare la han sove du,så lenge det ikke går utover nattesøvnene da.

Skrevet

Nei,jeg lar ham sove selvf. Bare lurte på om det var vanlig eller om han blir unormalt fort trøtt... Men da er det nok helt normalt ;o) Han sovner fint selv i vognen sin nå, så det er jo ikke noe probl. våkner halv 7-7 han, etter siste luren sin og er klar for natten halv 9-9, da er jo han trøtt igjen så...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...