Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Har noen mottatt svangerskapspenger for denne måneden enda? Fikk det den 12desember, men denne måneden har jeg ikke fått noe enda:(
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 hæ? for man svangerskapspenger før man har født??? gud det har ikke jeg hørt noe om..=S
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 svangerskapspenger er noe man får før ungen er født ja, hvis man ikke kan jobbe i jobben man har fordi det er risikabelt for barnet:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 hvor risikabelt må det være? jobber med vanskeligstilte unger på en gård. ungene kan bli litt voldelige av seg,sånn at vi må holde dem fast. er også dyr der,som hester.di trenger jo møkking og bytting av vann osv,mn det greier jeg ikke nå lenger pga det blir for tungt. er dette risikabelt? litt interissert i å høre deres mening der ute=)
mine små alver... Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Hei.jeg har heller ikke fått enda:( Tror ikke det regnes som kriterier desverre.Jeg Jobbet som maler derfor fikk jeg det...løsmiddler og maling er ikke tingen.Svangerskapspenger får du hvis jobben din er til fare for skader på fosteret.
zadine Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Det er noe som du sammen med arbeidsgiver må søke om. Og det gis hvis ikke arbeidsgiver har mulighet til å tilrettelegge arbeidet for deg. (det er da hvis arbeidet kan være skadelig for fosteret) Jeg skal sannsynligvis søke om det, da jeg jobber offshore og av den grunn ikke får lov til å reise ut på jobb når jeg passerer uke 28. Firmaet mitt har ikke mulighet til å finne andre arbeidsoppgaver til meg på land. Derfor søker vi Nav om svangerskapspenger.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 I desember får man pengene utbetalt mye tidligere p-g-a- jula. Sjekk nav sine sider, men kan ikke tenke meg de kommer før etter den 20.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 ANONYM 18:49: hvorfor tror du det heter SVANGERSKAPSPENGER????? det er for att du er i svangerskapet, etter man har født får man foreldrepenger.... før fødsel heter svangerskap, etter fødsel er du blitt forelder. hva skal du med svangerskaps penger når du ikke lenger er i ett svangerskap???? altså, ta dette med en klype salt nå da, jenter!!! ikke hormonene som svirrer på meg, men det er låv å tenke litt selv, det ligger jo faktisk i ordet..... slik som jeg ser det!!! svangerskapspenger, når man ikke er i ett svangerskap liksom..... hva er poenget? ja.... du skjønner=)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 I mitt vedtak stod det at pengene skulle bli utbetalt hver mnd på den 25. Så da håper jeg på det
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 Anonym 19.03. jeg jobbet m å trene galopp hester, vi falt av støtt og stadig da vi hadde mye unghester, og siden det er løpshester er de ganske så spreke. Lite koselig reise for fosteret å bli m på, vet jo aldri hvor og hvordan vi blir kastet av... Jeg har hest selv, men det er traver, han blir kjørt med. Jeg møkker og ordner for han hver dag, så det skal nok litt mer til for deg for å få innvilget svangerskapspenger! Og som ei annen her inne sa så er det siste løsning, hvis arbeidsgiver ikke kan tilrettelegge arbeidet for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå