Gå til innhold

Trenger råd og synspunkter.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ærlig talt ikke lengre hva jeg skal gjøre.... Føler meg psykisk utslitt...

Sambo og jeg har ikke vært sammen lengre enn 3 år. Vi har ei datter sammen. Kjøpte oss hus sammen for to år siden. Vi har ingen fysisk kontakt lengre. Han lever et ungkarsliv. Legger seg midt på natten når han jobber sent.Sover til langt på dag. Dette skjer hver helg også. Vi får aldri gjort noe sammen. Tiden hjemme benytter han til å se film og spille play-station. Sier det er viktig for han å tilføre livet med ting som gir han glede.... Hallo.. Hva med oss. Burde vært oss som ga han glede. Har sagt mange ganger at eg ønsker at han legger seg likt med meg, så vi kan kose litt og prate sammen...Gidder ikke legge seg når han ikke er trøtt sier han. Mitt andre barn får knapt nok lov til å dusje. Strøm er så dyrt...

Har tusen fortellinger. Jeg har mått sagt opp jobben min for å være hjemme med vesla.... ingen er bra nok for han til å passe frøkna.

Han er veldig snill også, men kjenner at følelsene mine tærer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Dette hørtes jo skikkelig trist ut...

At han ikke tar hensyn til det du sier,er jo skikkelig dårlig gjort!!

Mange menn forstår ikke hva vi mener før vi sier noe,men typen din forandrer tydeligvis ingenting selv om du sier ifra...

Hvorfor orker du å leve sammen med han egentlig?

At du må melde deg ut av arbeidslivet er jo synd for deg...

Det er jo du som taper på det på sikt...

Skrevet

Unnskyld meg, men hvordan kan du si at han "er veldig snill også", etter at du forteller alt dette. Han er ikke snill mot deg, det er helt sikkert. Jeg synes det høres ut som selvtilliten din er helt på bunnivå, hvis du finner deg i dette. Du må ikke tro at det er normalt å leve med en person som ikke tar hensyn til følelsene dine, og kun bruker tid på seg og sitt. Hvis han ikke finner barnepass som han er fornøyd med, så får han bli hjemmeværende selv da. Du må snakke med noen om hvordan du har det, og få hjelp til å bli tøffere. Dette går ikke bare over av seg selv, dette må dere finne en løsning på.

Lykke til!

Skrevet

Han er ikke veldig snill - DU er alt for snill! bare det at du har sagt opp jobben fordi det passer han er ille nok. Dersom ingen er god nok til å passe vesla kunne vel han sagt opp jobben sin, ettersom at det er han som setter seg på bakbena! Var jeg deg så hadde jeg øyeblikkelig ordnet med en langhelg vekk sammen med noen venninner, latt han passe barna - protestere han så får du bare svare at "du trenger å tilføre livet ting som gir deg glede". Du trenger en pause, kom deg vekk og prat med noen venninner. I tillegg får han sjangsen til å ta seg av barna, se litt hvordan det er, ikke bare overlate alt til deg. Uansett, om du ikke vil dette, så må du si i fra til han - samt, skaff deg barnepass og jobb - ikke hør på den slabedasken!

Skrevet

HI.......

Jeg skjønner godt hva dere mener, men jeg ønsker ikke å reise bort fra barna for en helg. Han har aldri lagt vesla eller stått opp med henne om natta. Han får panikk, så jeg tør ikke overlate ansvaret til han.

Har søkt barnehage fra høsten, da må jeg bare ut. Er aldri ute av huset nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...