me84 Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Det har jeg,å så spent !! men er første siden jeg sluttet på pillen da så kan jo ikke være sikker på at den kommer uansett ! Noen fler ??
en hemmelighet i magen! Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Ja meg, men skjønner ikke testene mine. Har du testa? Fikk svak pos på billig strimmel og negativ på CB digital, selv om jeg ser 2 tydelige streker når jeg trykker ut testpinnen. hmmm blir ikke klok av dette.
me84 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 hmm ja det var merkelig,jeg testet 5 dager før ikm men da var den negativ,sikkert for tidlig uansett,har bestilt tester som kommer i posten i morgen el overmorgen,men skal prøve ¨å vente noen dager å se om den kommer først !! ååå lurer:) men hører det er mange som ikke får mens med en gang, etter å ha gått på p piller en stund
en hemmelighet i magen! Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Masse lykke til! Vi har prøvd i snart ett år, så håper håper!!! Tror jeg stikker ned på legekontoret imorgen og leverer en prøve. Blir jo sprø av å tyde tester!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg fikk TR idag etter, nesten 8 uker siden sist!! Sluttet på pilla i novemer. Så håper syklusen min er stabil snart nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå