Gå til innhold

Hvordan blir man dagmamma?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste under her at noen skal bli dagmamma. Men hvordan blir man det? Kan jeg bare henge ut lapper med info på?? Og hva med skatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tjener man pr barn i mnd? Og hvor mange barn må/bør man ha?

Skrevet

Maks 4 barn, registrer deg i Brønnøysund som enkeltmannsforetak dersom du ikke akter å jobbe svart.

Per barn varierer fra sted til sted og avhenger litt av om du holder bleier og mat eller om foreldrene selv gjør det.

Jeg ville satt 4000 hvitt og litt mindre sort. Inkl mat men ikke bleier.

Skrevet

Oki;) Takk for svar... Er det mange som jobber svart?? Blir man ikke tatt?? hehe..

Skrevet

Man kan jo bli tatt og du kan jo ikke tilby foreldrene foreldrefradraget på skatten heller.

For med det og kontantstøtten ender de jo nesten i pluss med en pris på 4000 per mnd.

Jeg ville jobbet hvitt. Du får jo også fradrag med enkeltmannsforetak, bla på utstyr du trenger som dagmamma, feks leker og trilling/firling vogn etc (dersom du har behov for det da)

Skrevet

Ja, jeg kommer til å jobbe hvitt om dette blir aktuelt!!! Hadde aldri turt å jobbe svart...hehe. Er for pingle til det!!Er barnevernsped og har ikke akkurat mulighet til å få noen prikker på papiret..;)

Skrevet

Er man ikke hvit dagmamma har man heller ikke mulighet til å være syk uten at det trekkes fra lønn. Dessuten så opparbeider man vel feriepenger av hvitt arbeid.

Skrevet

Si ifra da, om du blir dagmamma, hehe...

Mulig vi trenger en dagmamma etterhvert ;o)

Skrevet

Er det noe krav til størrelse, utemuligheter etc?

Skrevet

Kondis; hehe;);) Det skal jeg gjøre!! Er bare en tanke så langt, men plutselig bestemmer jeg meg!

Skrevet

hehe.. heldig du, som får jobbtilbud så tidlig;)

Vet ikke hvordan krav det er til størrelse, hage osv, men jeg vet kommunen skal godkjenne hjemmet ditt..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...