Gå til innhold

iiiik..stramme mager på alle eller???


Gjest

Anbefalte innlegg

alle bilder som er lagt ut er jo så flotte å stramme..er alle like tynne på magen eller hehe..jeg selv har slitt med litt extra på magen etter 2 mann..prøvde å slanke meg før jeg be gravid men klare ikke ta av d jeg ville før jeg ble gravid nå..å nå føler jeg meg så feit ..fytti..synes dette er litt deprimerende jeg..er bare 8 uker å har beg å få mer mage enn d jeg allerede har..jaija..håper bare kulen kommer snart hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei overhode ikke! Magen min (og resten av meg) har myyyye ekstra! Får ikke sånn fin gravidmage "alle" har før om lenge jeg...menmen sånn er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh d var nå godt å høre hehe..er jo sånn at jeg ikke vil se mer på de flotte magene som folk legger ut..bare sammenligner de vettu..for all del..unner de å ha så flott kropp..men d er ikke så kult å se på en med kjempe stram liten kul..så ommer den lille feite magen min da..som er i samme uke kanskje å er dobbel så slapp som hennes haha..:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Er gøy å sammenligne mager! Men tror det er greit å ha et relativt likt utgangspunk! hihi Men magene vokser veldig forskjellig da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser på forskjellige bilder av folk som har lagt ut av magene sine..er inne på litt forskjellige mnd :)

ikke alle har men de så har lagt ut er bare sånne tynne fine små mager hehe uuuuuten strekkmerker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...