lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 veldig sutrete siste 2-3 timene før natta? kevin sov frem til 16.30, men griner og sutrer stort sett fra da og frem til jeg legger han for natta 19.30. er det vanlig? gjør alt for å underholde han, leker, synger, går tur, bader... men han blir fort lei.... gnir seg i øynene. jeg er helt utslitt når han er i seng...
camillah 2 små Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Høres ut som han er trøtt, rett og slett! Kanskje du kan legge han litt tidligere?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 gutten min på 5mnd er også sånn.. survete på kvelden.. I dag så la jeg han før han begyne å bli survete, altså kl 18. Nå så sovnet han mye fortere enn han pleier. Kan jo være at han er trøtt og du kanskje må legge han før. Vet at mange ikke vil dette fordi at pappa'n skal ha mest mulig tid med barnet. Men hvis han sovner greit når du legger han så må du nesten vurdere selv om du vil legge han før eller til samme tid. Jeg synes iallfall det høres t som at sønnen din er trøtt. Men er jo ikke uvanlig med litt surving på kveldstid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå