Sessa ruger igjen... Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Pappa kom sent hjem fra jobb og varmer middag til seg selv før han setter seg i sofaen med tallerkenen i fanget. To sekunder etterpå står frøkna på 17 mnd med en skål foran han og ber om å få. Kjenner meg ikke noe særlig igjen. Pleier bare å forsyne meg av maten hans, jeg da, hvis jeg er sulten. Hun har heldigvis noen manerer inne allerede! Det skal sies at hun og jeg spiste for en knapp time siden og hun spiste masse mat! Mammas mat smakte tydelig godt i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå