M@mm@ til mine barn Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Så den ikke god ut ? Jeg lager med mandler i i tillegg til nøttene og kjeksen da og uten non stop på toppen. Knall god.
M@mm@ til mine barn Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2008 Link ja... http://www.spise.no/oppskrifter/peanottkake/peanottkake_video.htm
M@mm@ til mine barn Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Her er oppskriften jeg bruker: Ingredienser Bunn: 3 eggehviter 3 dl sukker 1,5 dl peanøtter 1,5 dl mandler 18 stk Ritzkjeks Sjokoladefyll 60 g margarin 100 g kokesjokolade 2 ss kaffe 3 eggeplommer 3 ss sukker Pynt 3 dl kremfløte 3 ts sukker peanøtter Peanøttkake Slik gjør du Pisk eggehvite og sukker. Peanøtter, mandler og Ritzkjeks knuses og blandes i eggehviten. Kaken skal stekes i en rund form. Stek på nederste rille i 30 min. ved 175 grader. Sjokoladefyll: Smelt smør og kokesjokolade og bland med 2 ss kaffe. Eggeplommer og sukker piskes. Bland alt sammen og avkjøl. Sjokoladefyllet skal oppå den stekte, avkjølte kaken. Pynt: Pisk fløten stiv med sukker. Pynt kaken med kremfløte, og strø deretter med noen knuste peanøtter.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Fy flate.... Den så jo helt sinnsyk ut!!! Godt jeg har bursdag snart så jeg har en lovlig grunn til å prøve den ut )))
M@mm@ til mine barn Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2008 Ja, den er knallgod og... sikle, sikle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå