Isopora Gravid♥ Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Det stikker nede i venstre side av magen..nesten litt mensenvondt eller eggløsningvondt. stakk veldig i den ene puppen min tidligere i dag også bare 10 sek. eller noe. Har vondt i ryggen.Men jeg hadde forje mens fra 12 jan. så kan jo ikke være gravid eller? skal ha eggløsning ca 28 har jeg regnet ut. så kan jo ikke være det? har tatt to negative grav.tester. tidligere. i går tok jeg en negativ el.test. Hva kan det være? kan det være syster? hmm.. lurer fælt på det her altså..
Isopora Gravid♥ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2008 ingen som har noen meninger? Hvilke side er blindtarmen på?
ida123 Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 jeg kan desverre ikke svare deg på annet enn at blintarmen ligger på venstre side. langt nede i magen.
Isopora Gravid♥ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 takk for svar da kan det være den jeg har vondt i, for er langt nede på venstre side.. hmm..
Babyønske �� Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Blindtarmen ligger nok på høyre side den......
Isopora Gravid♥ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2008 gjør den? sikker? hehe.. nå blei jeg jo usikker her.. håper du har rett babyønske, for da trenger jeg iallefall ikke bekymre meg for at det er blindtarmen kanskje el er veldig tidlig ute?
27dager Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 dersom du hadde positiv el test er det vel det? og ja, blindtarmen er på høyre side, nettopp vært innlagt pga det:)
Babyønske �� Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Sakset fra www.nettdoktor.no : Hvordan oppleves blindtarmbetennelse? Symptomene kan være diffuse og ukarakteristiske, men oftest er utviklingen ganske klassisk: Det begynner som regel med magesmerter omkring navlen eller oppover Etter få timer vandrer smertene ned i høyre nedre del av maven. Disse forverres gjerne ved bevegelse. Tilstanden ledsages av nedsatt appetitt og ofte kvalme, eventuelt noe oppkast Temperaturen er typisk omkring 38 grader, men hver tredje har ingen feber Små barn og eldre mennesker avviker ofte fra det typiske sykdomsbildet og det er derfor stor risiko for at diagnosen stilles for sent. Dette betyr at det oftere forekommer komplikasjoner.
Isopora Gravid♥ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har fått negativ ELtest :/ Så tror ikke det er det igrunn. Huff, høres ikke godt ut! Håper ikke det kan være det..
Isopora Gravid♥ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. januar 2008 Takk! Hmm.. jeg hadde vondt i magen over navelen i helga, kastet opp endel fredag kveld. men jeg har jo ikke vondt i høyre side, det er jo venstre. så jeg satser på at det ikke er blindtarmen. har ikke tatt tempen, men har ikke følt at jeg har hatt noe feber. få ta det som eggløsning, og kjøre på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå