Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Syns det er så mange som klager på svigerforeldre og sine egne foreldre her. De må da få lov til å være besteforeldre. Besteforeldre er til for å skjemme bort barna, med både smaksprøver, kos, rare lyder og ting. De tenker sikkert at endelig er det vår tur til å skjemme bort å kose seg med de små. Helt sikkert deilig for dem å kunne levere tilbake barna når de er forsynt også Det blir noe helt annet for dem å få barnebarn enn egne barn. Tror det er veldig kos for dem jeg.
eggedosis Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hei! Det er utrolig kos for barna - men ikke alltid like kos for oss foreldre. Besteforeldre må respektere de reglene som vi setter for våre barn. Likevel, når jeg tenker tilbake på min barndom hos mine besteforeldre fikk vi jo lov til litt mer samt at vi fikk spise mye søtt.. (Oldisene er glad i kaker vettu - så når foreldrene hentet oss var vi jo spinnville og høye på sukker).. Morro for ungene! :0) Og så er det jo digg med avlastning også. Besteforeldre er koselige og vi er heldige som har barn som får ha besteforeldre i live. Det er desverre ikke alle forunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå