Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Eier eget hus på 72 kvm og vi er 1 voksen og 1 barn
Sabina og gjengen Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Vi har litt under 50kvm og er et barn og en voksen (3roms) store soverom og miniatyr stue og en bitteliten kjøkkenbenk, men det går:) Er på utkikk etter noe større da vi flytter sammen med min forlovede til sommeren.
3 blå Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 65kvm, 1 voksen og 1 barn. Vi stortrives og trenger ikke noe større på en stund ennå iallefall
Gjest anouschka with Love Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 ca. 130 kvm, eget hus. Vi er to barn og meg :-). Har ikke alltid hatt så god plass for å si det sånn. Før alt mellom 40 til 120 kvm.
Anele&Solstråla Skrevet 22. januar 2008 #12 Skrevet 22. januar 2008 50kvm, og vesla og meg! Må ha større når hun blir et par år- hvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #13 Skrevet 22. januar 2008 250 kvm , eget hus, 1 voksen 1 barn og en i magen. Kjøpte først halvpart a 2 mannsbolig - ca 90 kvm da jeg ble alene men nr 1, har "oppgradert " senere da økonomien ble litt bedre- blir vel trangere nå, tjener akkurat over grensa på 6 G for forskudd/ tilskudd barnepass for den i mangen....
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 22. januar 2008 #14 Skrevet 22. januar 2008 70kvm, vi er en voksen og et barn:)
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 23. januar 2008 #15 Skrevet 23. januar 2008 eier eget hus...130 kvadrat, og har 4 barn
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #17 Skrevet 23. januar 2008 For øyeblikket: 56 kvm 1 barn og 1 voksen. Flytter til en leilighet på 83 kvm om ca. 1 mnd.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 23. januar 2008 #18 Skrevet 23. januar 2008 Leier en 60kvm leilighethet. 1 soverom.. Meg og datteren min på 16mnd som bor her.
hesteguri Skrevet 23. januar 2008 #19 Skrevet 23. januar 2008 175 kvm, eier enebolig. Alt for stort og tomt for oss egentlig, 1 barn og en voksen. Blir nok bra når snuppa blir fjortiss om en laaaaang stund....
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #20 Skrevet 23. januar 2008 Jeg leier en leilighet på 64 kvadrat, vi er to barn; et stort barn og ett lite:) Skal kjøpe den etterhvert, men må først få spart opp litt egenkapital. Har to soverom, men etterhvert tenker jeg å bygge ut sånn at jeg kan få enda et soverom her. (Ja, det er en generasjonsbolig som moren min eier, som jeg kommer til å arve. Jeg vil bare kjøpe ut min leilighet slik at moren min slipper å betale så mye i lån senere)
mama84 Skrevet 26. januar 2008 #21 Skrevet 26. januar 2008 det er 81 kvm og en voksen og et barn:)og det er leilighet ikke sokkel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå