Gå til innhold

hvor stort er det der dere bor??


Anbefalte innlegg

Skrevet

å hvor mange barn har dere??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

60kvm

 

1 barn og 1 voksen

Skrevet

Eier eget hus på 72 kvm og vi er 1 voksen og 1 barn

Skrevet

Vi har litt under 50kvm og er et barn og en voksen (3roms) store soverom og miniatyr stue og en bitteliten kjøkkenbenk, men det går:) Er på utkikk etter noe større da vi flytter sammen med min forlovede til sommeren.

Skrevet

65kvm, 1 voksen og 1 barn. Vi stortrives og trenger ikke noe større på en stund ennå iallefall :)

Skrevet

85 kvm 1 barn og meg.

Skrevet

>60kvm, jeg og sønnen min:)

Gjest anouschka with Love
Skrevet

ca. 130 kvm, eget hus. Vi er to barn og meg :-).

Har ikke alltid hatt så god plass for å si det sånn. Før alt mellom 40 til 120 kvm.

Skrevet

50kvm, og vesla og meg! Må ha større når hun blir et par år- hvertfall:)

Skrevet

250 kvm , eget hus, 1 voksen 1 barn og en i magen.

Kjøpte først halvpart a 2 mannsbolig - ca 90 kvm da jeg ble alene men nr 1, har "oppgradert " senere da økonomien ble litt bedre- blir vel trangere nå, tjener akkurat over grensa på 6 G for forskudd/ tilskudd barnepass for den i mangen....

Skrevet

70kvm, vi er en voksen og et barn:)

Skrevet

eier eget hus...130 kvadrat, og har 4 barn :)

Skrevet

For øyeblikket: 56 kvm 1 barn og 1 voksen.

 

Flytter til en leilighet på 83 kvm om ca. 1 mnd.

Skrevet

Leier en 60kvm leilighethet. 1 soverom.. Meg og datteren min på 16mnd som bor her.

Skrevet

175 kvm, eier enebolig. Alt for stort og tomt for oss egentlig, 1 barn og en voksen. Blir nok bra når snuppa blir fjortiss om en laaaaang stund....

Skrevet

Jeg leier en leilighet på 64 kvadrat, vi er to barn; et stort barn og ett lite:)

Skal kjøpe den etterhvert, men må først få spart opp litt egenkapital. Har to soverom, men etterhvert tenker jeg å bygge ut sånn at jeg kan få enda et soverom her.

 

(Ja, det er en generasjonsbolig som moren min eier, som jeg kommer til å arve. Jeg vil bare kjøpe ut min leilighet slik at moren min slipper å betale så mye i lån senere)

Skrevet

det er 81 kvm og en voksen og et barn:)og det er leilighet ikke sokkel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...