Gå til innhold

Noen som har "mensen" smerter??


<3 2008 <3 2012 <3

Anbefalte innlegg

Kan dette være ett teg på modning? Er førstegangs og lurer fælt :)

 

Er forresten 3 uker til termin i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg har store mensen smerter ja. er i uke 35+3 og jordmor min sa at det var kynnere og ikke noe og være redd for:)

men det gjør jo så j.... vondt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, det er ikke noe behagelig i det heletatt!!!

Men jorsmora mi sa oxo at det bare er kynnere...

Så det er nok bare å vente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en merkelig følelse..Har hatt kynnere hele veien og gått på medisiner for å hindre premature rier siden kynnerne var regelmessige, så derfor vet jeg at dette ikke er kynnere men en annen type "smerte". Ikke at det gjør så vondt, men føles ut som mensen er på vei... Hmmm...håper det er modning :0) Får spørre jordmor på torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere - har lurt på det samme selv. Nevnte det for jordmor i går (trodde kanskje det var et tegn på at fødselen ville starte snart), men hun var helt rolig og jeg fikk inntrykk av at dette er helt normalt i slutten av et svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer mye på når den lille bestemmer seg for å komme så da er man litt mere var på forandringer også :) Takk for svar jenter :) Godt å høre man ikke er alene om å kjenne dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre det er flere. trodde kynnere ga seg når man bytter stilling. det gjør jo ikke disse mensen smertene. vondt er det hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...