sebastian + en til Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har hatt en malermester her i dag faktisk, og jeg spurte om det samme.Han sa at han ikke hadde tatt noen sjanser.Dvs at jeg malte selv.Men om andre maler så luft godt, og ikke hold deg i rommet lenge av gangen pga gassene malingen utgir.
åsemor Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 mener jeg har hørt at olje maling ewr farlig mens det lukter mens vannbasert er farlig lenger men hvor mye lenger vet jeg ikke
lille er født:) Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 Jeg maler ikke selv... og lufter godt. Men er kjøkkenet så vanskelig å unngå rommet helt.
gullegget Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Jordmor sa til meg at de fleste gravide skal fornye redet:) Så med god gjennom lufting så var det greit. Og jeg trengte ikke sniffe oppe i spannet:)
Icedancer Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 jeg skrev et innlegg her for ikke så lenge siden, kopierte en mail jeg fikk fra Jotun (malingsprousent). Du kan jo søke på Jotun i innleggene, så ser du hva de svarte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå