Gå til innhold

Kvisekrise!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har et godt råd til meg? Er så plaget av små kviser for tiden og lurer på om det finnes en medisin som gravide kan ta...Blir glad for alle gode råd:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Purifying creme fra skin tec. Superbra krem mot kviser,får kjøpt i enkelte hudpleiesalonger!!!!

Skrevet

bruk en god peelingskrubb og rensekrem når du dusjer...trenger ikke være så allverdens dyrt heller...og eksfolierende masker er fint...har alltid slitt med tørr hud selv og fikk den mest supre julegaven av mine søstre,ansiktspleie fra Clinique med skrubb,rensekrem,fuktighetskrem og øyekrem,huden min er bare fantastisk om dagen,ikke kviser eller noe...tror ikke det er så ekstremt dyrt heller...men prøv ihvertfall peeling et par-tre ganger i uka,ikke skrubb for hardt da...også har jeg et råd,vanskelig å få tak i,men tetre olje-produkter...de har vel noe på body shop tror jeg....og drikk mye vann,gjerne med litt sitron i....

ble visst en lang liste det her...lykke til ihvertfall.... :)

Skrevet

Tusen takk for gode råd:-)

Skrevet

Melkesyrebakterier....

Som biola naturell eller youghurt naturell(billig og bra,) samt tilskudd av fettsyrer. Min favoritt er Udo`s, får den på helsekosten(ikke veldig billig, men veldig bra) Bra for huden og bra for babyen din.. Ang naturell er dette viktig fordi sukker ødelegger de gode bakteriene, samt hormonbalansen din, derfor kan sukker forverre kviser.

Ikke bruk kremer med div syrer i,feks a vitamin. De tas opp i kroppen og kan skade den lille.

Lykke til, fra hudterapeut og ingrediensidiot..

Skrevet

Jeg bruker en fruktsyrekrem som er fantastisk!! Har litt problemer med småkviser selv, men denne fjerner alt i løpet av natten. Heter md formulations, kjøpt i hudpleiesalong!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...