Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Andre? Trodde dette skulle gi seg etter de første mnd. jeg... De kommer og går, ikke hver dag jeg kjenner det, men ofte nok til at jeg begynner å lure.
Baby-i-magen Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 har du disse smertene i ryggen?får di er vanlige igjenom hele svangerskape...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Nei, kjenner det som mensmurringer nede i magen...
høygravid med en liten gutt :) Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 hei.. er også i uke 26 og mensensmerter har det nederst i magen jeg og.. har også sånn ille press nedeover mot/i underlivet de to siste dagene, noen som veit om det er normalt?
mine små alver... Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 hei.Jeg er i uke 28 og har også mensmurringer innimellom.Men det går fort over igjen.Har det akkurat nå faktisk...Vil tro det bare er livmora som strekker seg ,blir jo ganske tungt der inne!?
høygravid med en liten gutt :) Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 jupp. for var på 3d ultralyd i dag og da mente den legen at jeg burde kontakte lege å få sjekket livmora men så ringte jeg lege og han mente jeg ikke trengte,, forvirret!
mine små alver... Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Se linken: http://www.google.no/search?hl=no&q=menssmerter+og+gravid&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå