FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hvor i alle dager ligger det hen? Ut fra kartet så det ut som om det var mot Vindern, men jeg skjønner ikke helt hvor jeg skal gå for å komme meg dit. Jeg suger skikkelig på kart og eier ikke retningssans. Noen som kan hjelpe?
Gjest ->>- Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Kommer jo litt an på hvor du kommer fra, men om du tar trikken til Gaustadalleen kan du vel rusle nedover Forskningsveien og få det på høyre hånd ganske kjapt tror jeg. Adressen er Forskningsveien etellerannet, og den er ikke så lang.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Forskningsveien var det ja, jeg har jobbet i området en gang i tiden så i utgangspunktet burde jeg være litt kjent, men jeg forstår altså ikke hvor den veien ligger jeg. *gremmes* Jeg kommer nok med t-banen...
Gjest ->>- Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Enern til Gaustad, og så bort Børreveien ellerno' og så ned Forskningsveien. Du får sikkert mer navigerbare kart om du bruker kart.gulesider.no eller det på trafikanten.no enn hva du finner om du ser på bygningsoversiktene til uio.no.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2008 Det var lurt. Trafikanten kan sikkert foreslå noe fint for meg:) -Takk-
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2008 Snakk om å være blond da. Jeg oppdaget nå at jeg har jobbet i nabobygget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå