Gå til innhold

Sykemelding i forbindelse med oppussing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått vite at jobblokalene skal pusses opp. Det som skal gjøres er riving av vegger, skifte gulv, male vegger og sette opp nye innredninger. Dette vil jo føre med seg en del byggestøv og avgasser fra f.eks malingen. Vi skal holde åpent under hele ombyggingen. Jeg er engstelig for eventuelle skadevirkninger kjemikaliene/byggestøvet kan ha på fosteret, ettersom jeg har lest at gravide ikke skal oppholde seg i nyoppussede rom. Er dette grunn nok til å spørre legen om sykemelding?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring legen din du, hør hva han har å si, vet att både tidlig å sent i sv.skapet skal man unngå maling å sånt, men jeg er 23 uker på vei å det gikk helt greit å pusse opp hjemme hos oss.....

men hør med legen din, det holder med å ringe telefon dama å forklare situasjonen til henne, hun vil da notere på en lapp til legen din, å han vil endten ha en samtale med deg på forhånd eller såskriver han ut ei sykemelding i den aktuelle perioden.....

jeg ble sykemeldt fra uke 7-12 i første trimesten, men da skulle di rive veggen på jobb pga muggsopp..... litt ille så tidlig i sv.skapet...

lykke til.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...