Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man søker om lån, så må man oppgi telefonnr til arbeidsgiver. Ringer de dit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. tror ikke noen bank har ringt min arbeidsgiver...

Skrevet

Er dersom man føler behov for å få en bekreftelse på at du jobber der.

Skrevet

Eller når jeg tenker meg om så kan de jo ikke bruke det til det, uten din tillatelse. For banken har jo taushetsplikt.

 

Skrevet

Det er dersom de skal ha tak i deg i arbeidstiden.

Ikke alle er tilgjengelige på annet enn jobbtelefon da:)

Skrevet

Det hende banken ringer arb giver for og få bekreftelse på ansettelse og lønn osv.

Når man sender inn søknaden står det ofte nederste at man gir tillatelse til dette som en av betingelsene til søknaden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...