jojipoppa Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Når man søker om lån, så må man oppgi telefonnr til arbeidsgiver. Ringer de dit?
~sjiraff~ Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hmm.. tror ikke noen bank har ringt min arbeidsgiver...
snartmammapåny Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Er dersom man føler behov for å få en bekreftelse på at du jobber der.
snartmammapåny Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Eller når jeg tenker meg om så kan de jo ikke bruke det til det, uten din tillatelse. For banken har jo taushetsplikt.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Det er dersom de skal ha tak i deg i arbeidstiden. Ikke alle er tilgjengelige på annet enn jobbtelefon da:)
ariel78 Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Det hende banken ringer arb giver for og få bekreftelse på ansettelse og lønn osv. Når man sender inn søknaden står det ofte nederste at man gir tillatelse til dette som en av betingelsene til søknaden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå