Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette en lur ting å ha? Ser de har salg på det nå på Barnas Hus. Hvor brukes det? I vogna, på gulvet hjemmet, i sengen? Og hva er best, kort- eller langhåret? Ser for meg at babyen får masse hår i munnen av det langhårete. Hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LAmmeskinn er supert synes jeg. Vi brukte vårt i senga, men denne gangen vil jeg ha ett i vogna også. Korthårede er best.

Skrevet

Jeg har kjøpt 2 av de...et langhåret til & ha i vogna,& et korthåret til senga :o)

Skrevet

Supert å ha. Sneipen min lå ikke på annet det første halve året. Han kom på sommeren mens det var skikkelig varmt, men når han lå på skinnet så ble han ikke like svett på ryggen og i nakken som uten. Skinnet sørger for at det blir mer luft under babyen, så da blir det ikke så klamt. Samtidig så er det godt å ligge på i vogna om vinteren.

Det er visst også bevist at barn som sover på skinn sover lenger og legger fortere på seg enn barn som ikke sover på skinn...

Jeg skal i hver fall kjøpe et nytt et til nummer to, for sneipen på to år ligger fremdeles på skinnet sitt når han sover i vogna på dagen.

Korthåret anbefales...

Skrevet

noen som vet hva lammeskinnet på barnas hus koster ordinær pris? det er på salg nå til 300 kr, å jeg bare lurer på om jeg skal kjøpe nå, eller vente? venter i juni.

Skrevet

På Ikea koster de 160-170 kr og så ikke verst ut.

Skrevet

Det er ikke tilbud på Barnas Hus. Det er ordinær pris. 299,- for korthåret og 349,- for langhåret.

Skrevet

Merkelig at det står under tilbud når det er ordinær vare. Hmmm.... Men er det noen kvalitetsforskjell på det som selges på Barnas Hus i forhold til det man får på Ikea?

Skrevet

Jeg kjøpte det på Ikea. Det er i hvert fall et ekte skinn med korte hår. Jeg syns det var litt overdrevent bleket, men ellers er pelsen fin og størrelsen grei. Kanskje litt smalere enn vanlig, men det passet fint i vogna mi

Skrevet

Det på ikea er ikke like jevnt klippet, og fordeler derfor ikke varmen like bra som andre. Det er nok også bleket med giftige kjemikalier siden de andre reklamerer så veldig for at de er bleket uten bruk av giftige kjemikalier.

Her blir det tre lammeskinn denne gangen - et i vogna, et i senga og et i stua/lekegrinda. Det i stua er fra ikea, de andre er dyrere. Hadde ikke synes det var like trygt å ha babyen på ikeaskinnet hele natta, jeg da. Men det er sikkert ikke all verdens forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...