Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hei og hå Idag har jeg fåttfor meg at temaet mitt er vugge eller kurv.. Har forsøkt å lete etter dette på nettet, og sjekket litt på priser. Jeg finnes IKKE kløpper på dataog kan ikke si jeg fant ut av så veldig mye.. Lurer derfor hva dere anbefalr...? det er jo ikke nødvendig meg vugge for at barnet skal få sove i tilnærmet lik "vuggegreier" som i magen...(Ser flere råder til dette...) Jeg selv synes det høres like greit ut å bare ha en liten kurv jeg da... Noen som vet hvor man kan få tak i dette, og hva en evt pris bør ligge...?? Venter forresten en liten gutt- så kasnkje jeg er så at noen av dere har eller vet om noen også...
Glajenta:) Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hei! Jeg var nettopp inne på en side som heter purnatur.no. De har en kjempefin vugge/kurv der. Den skal jeg ha! Ta en titt:)
Nattinatta Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Hei. Dette kan jeg veldig lite om, men det jeg har hørt er at det kan være vanskelig å "vende av" med vuggingen når barnet er for liten for vuggen og skal i seng. men jeg er selv ganske usikker. Spørs om du skal bruke vugge til nattesøvn da... bare et lite innspill...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Er det hengevuggen du har tenkt på ? Pakken eller den vanlige?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Til mitt forje barn brukte jeg lekegrinden. JEg kjøpte lekegrind som man kan heve bunnen på. Kjøpte så skomgummi madrass, og kantbeskytter. Fungerte kjempe flott.. Tenkte da om dere hadde planer om lekegrind til senere bruk.. Dette skal vi gjøre igjen no. bruker også skinnfelle av lamull..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Gå inn på finn.no å se:) Søk på vugge, kurv. Der er det både nytt og brukt. Jeg har mest lyst på vugge i stativ, for da kan vugge delen låses.Ellers så har de fleste babybutikker slikt inne.
Glajenta:) Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Jeg tenkte på pakken med hengevuggen ja, og så kjøpe ekstra kroker slik at han kan ligge i forskjellige deler av huset:) Det er jo bare å montere kroker der man måtte ønske, og flytte vuggen etter. Blir nok mest når han sover på dagen, og vil ha en liten lur... Men syntes den så kjempefin ut, og så var den ikke for dyr heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå