SuperMoM*to jenter* Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Det var da veldig med damer som var blitt gravide nå men GRATULERER så veldig mye:) Andre som sitter med murirnger i magen og håper på det beste?? kan ikke si når jeg har ikm, for vet ikke når el er, så vi enkelt å greit bare kjører på Får teste når jeg føler meg "mer" gravid:)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jaaa det er så utrolig mange den siste tiden også :-) men det er jo såå koselig. Jeg sitter med murringer i magen og håper så inderlig!! ikm den 30. eller 31 så er leeenge til jeg kan teste. Eller mulig jeg hadde EL før, så kanskje jeg skal teste en gang litt før også Dette er så spennende!!
SuperMoM*to jenter* Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 ja det er kjempe spennende:)) håper ikke kroppen "lurer" meg nå! vil så gjerne være med på 1.tri;)
Juicy med spirer! Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Ja, det er utrolig mange! Kjedelig å ikke være en av de, menmen... En får jo ikke annet enn å gratulere alle kjempemasse Har nettopp hatt besøk av tante rød... Hun kom endelig etter 86 dager! Håper neste syklus er litt mer normal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå