Gå til innhold

Ekkle pupper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I begynnelsen av svangrskapet, inntil for ca 3 uker siden var puppene mine skikkelig store og faste, var faktisk stolt av de:))

Men nå siste tiden har de bare blitt slappe, og litt hovne og det brune området har blitt SVÆRT, brystvortene er nesten svarte... Er dette normalt?? Syns de ser helt rare ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg..Har det slik jeg også. Ikke noe fint!Blir område rundt brystvorten og brystvorten lyse igjen etter fødsel? eller vil de alltid være så mørke? sukk...

Skrevet

HI her..

Ja håper virkelig det går tilbake til normalen igjen etter amming osv.. Var sp fornøyd med puppene mine i begynnelsen, aldri hatt finere pupper liksom, men plutselig blir de bare merkelige...

Jaja, men den lille bebisen er verdt alle plager og symptomer:D Prøve å tenke på det:D

Skrevet

Brystene vil vel forandre seg litt i graviditene med hormon nivåene. Det er vel litt forskjellig fra person til person om man er heldig å få tilbake sin "normale form" etter endt vsangerskap og amming osv. Men fargen på brystvorten (areola) som blir mørkere i graviditeten pga hormoner, går tilbake til sin normale "lyse" farge etter svangerskapet : )

Det jeg syns er minst lekkert hos meg foreløpig er det store nettet av masse synlige blodårer over brystene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...