Gå til innhold

Trøndere er generelt ganske snodige folk, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har likevel et håp om at en av dem kan selge meg en barnevogn til en anstendig pris. Hvilken sjappe i bartebyen bør jeg oppsøke da, o' Orakler på Krangle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnas Hus på Lade eller Tiller, beste servicen og kjempesalg nå i januar. Bebito på Solsiden er heller ikke så verst :)

Hilsen en ikke-snodig trønder ;)

Skrevet

Du kan kjøpe min velbrukte Simo ett eller annet som 4 smådryppiser har ligget i... billig billig!!! Jeg har ikke bart, men en utslitt og pent brukt bagvogn som fremdeles har berget Olabilforsøket til drittungene mine:-)

Skrevet

Siverts mamma; takk for tips!

Yppert; jeg tror jeg skal holde meg langt unna alt som noen sinne har inneholdt "dryppisene" dine - og apropos det, så er det jo greit å vite i hvilket strøk de vovede piker holder til?

Skrevet

Oslo har jo Skippergata - Trondheim har kanskje Yppertgata?

Skrevet

Det viktigste med denne vogna, slik jeg ser det, er uansett at den virkelig, virkelig er billig. Dersom jobbtilbudet fremdeles står ved lag, skal du jo tross alt ha råd til å brødfø meg fremover, Bærkorg - å æ daske itj førr småpæng.

Rent ellers er du nødt til å fortelle hva du har transportert bebisen din i hittil, om det er først nå du har tenkt å kjøpe barnevogn. Jeg får nemlig grusomme mentalbilder av lilla, batikkmønstrede bæresjal etc. Dette bryter fullstendig med alt jeg liker å tro på når det kommer til deg, og jeg balanserer i den anledning på randen av et sammenbrudd. (Dette frykter jeg at blant annet vil involvere forsøk på å vaske hjernen min med klorin.) Vennligst fri meg fra disse fryktelige tankene snarest.

Skrevet

Har barnas hus den beste servicen???? POKKER HELLER! Har så alt for mange ganger vært der å bare blitt oversett, har måtte spørre om hjelp hver gang. Gjelder både Lade og Tiller. Service my ass

Skrevet

Eh, lilla bæresjal? Roa muggene dine, da. Det er da faktisk beige, med blomsteraktige sjatteringer.

Før du drukner deg i bæresjal-sammenbruddet ditt; hva liker du ellers å tro om meg?

Skrevet

Jeg har et godt utvalg her, hva vil du ha? Simo, Quinny, Teutonia, ei lita trille?? Hehe.

Skrevet

Jeg skal vurdere det hvis du tropper opp på en av de nevnte butikker og viser dem fram! ;-)

Skrevet

Barnas hus har kjempe salg nå!:) Jeg handler alt der. Super service!

susse med to prikker over u- en: Jeg trenger en vogn til! Teutonia!!! er den gammel? Eller så den var nedsatt fra 6000 til 3600 eller hva det var på barnas hus nå. Men hva er din pris??

Skrevet

Akk, sann. Det skulle du spurt om før du så effektivt tok livet av meg med ordene "blomsteraktige sjatteringer", skatt.

Skrevet

Oisann. Note to self: Spøk aldri mer med blomsteraktige sjatteringer. Vil ikke ha flere liv på samvittigheten :-(

Skrevet

Vi kjoepte den for 2 aar siden. 3600 kr inkl bag?

Skrevet

Nei, visse ting er faktisk for grusomme til at man kan tøyse med dem.

Hilsen gravalvorlig.

PS. Don't cry for me, Angry Tina.

Skrevet

Står 3600 kr ja, men skal man ha softbagen blir det 1000 kr i tilegg. Uansett så er den andre bagen med. Men er vognen din svart?

Skrevet

Nei, den er mørke blå, med beige inni. Softbag.

Skrevet

Jag kan sende deg en pm, hvis du lager plass i kassa di :)

Skrevet

Synd du opplevde det slik da, har bestandig fått god hjelp der jeg med både bilstol, bæresele og alt annet jeg kom over der... sikkert avhengig av hvem som er på jobb - som på alle andre steder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...