Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Er 20+5 i dag og føler magen min bare viser litt, mange som har skikkelig kul fremme på magen også.Samboer sier han ser det skikkelig godt og magen er helt hard, ikke noe fett liksom Er det litt tidlig for den? Viser godt at jeg er gravid liksom, skulle bare ønske det var litt mer form på den. Håper kulen dukker opp snart:) Noen som har det på samme måte?
Nordpå Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Kanskje det bare betyr at du ikke hadde det samme slappe fettlaget ytterst som jeg hadde før jeg ble gravid....... ;-) . Her er det baby innerst og valk ytterst - da blir magen litt mykere........ Vær glad og fornøyd med din faste, fine mage, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå