Gå til innhold

Jippi! Da flytter jeg inn til dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt i dag! Full klaff på 1. pp! Helt utrolig! Føler at vi har ventet lenge likevel. Har en tilstand med forhøyede verdier i blodet så har ventet ca ett år på klarsignal fra lege! Er litt nervøs da, for hadde så intense smerter i natt! Snakket med legen min i dag på tlf. Han sa jeg skulle prøve å ikke bekymre meg, og heller ta kontakt om det vedvarte. I dag har jeg bare murringer i mage og rygg. Flere som har hatt smerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse og velkommen inn hit:)

Hvordan smerter hadde du da? Murringer? Jeg hadde veldig intense "menssmerter" dagen før jeg testet positivt, kjentes ut som en kraftig mens var på vei!

Nå er de mindre intense og de kommer og går. er 4+4 i dag. Er nok bare livmoren som strekker seg og gjør seg klar:)

Skrevet

Takk! Var skikkelig intense smerter! Kanskje som menssmerter, men sterkere egentli. Varte bare noen minutter. Kjentes ut som livmoren presset seg nedover. Huff, det var vondt. Og ble veldig redd også da. Derfor tok jeg test i dag, for smertene kjentes litt annerledes enn ved vanlige menssmerter. I dag er det mest murringer. Skal til legen i morgen for kontroll av blodet, så skal høre med han da om de skal sjekke noe om det er ok. Huff, blir jo litt nervøs når det var så vondt! Spurte inne på skravle også om det var flere som hadde det sånn, og det var det, uten at det var noe galt. Så prøver å slappe av! =) Gratulerer til deg også! Blir en spennende tid framover! =)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Jeg var hos legen i dag og hun tok hcg prøve av blodet mitt, vet ikke helt hvorfor, men da kan de se om verdien er veldig lav i forhold til hvor mange uker jeg skal være. Uansett sa hun at om den er lav så må jeg ta en til for å se om senkning eller stigning. Synker den så er det vel ikke noe liv.. Håper vi får en god nyhet om en uke. Hadde vært fint å fått bekrefta at alt er bra nå, så kan jeg roe meg, selvom det er jo ingen garanti for at det vil gå bra fremover.

Kanksje du kan få tatt sånn prøve du og?

Skrevet

Ser ut til at vi er i samme båt Vi blir 5 i sept. I.A! Ettersom jeg har hatt en del smerter i underlivet var jeg hos lege på mandag. Der tok de hcg. Den var veldig lav, noe som enten viste at jeg er veldig tidlig gravid eller at jeg har vært gravid. Skal ta ny blodprøve i morgen og på fredag får vi vite om den er steget eller ikke....

Skrevet

Jeg vet jeg ikke er så langt på vei som jeg skulle pga syklussen min. Jeg skal ringe til legekontoret i morgen for å få tatt en ny prøve, så jeg kan se helt klart hva som skjer. Er veldig engstelig, og det er ikke godt.

Men jeg hadde mye vondt med lille gutten min og, så håper det her går bra!

Håper det går bra med deg og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...