To trollunger + en spire Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 ... hvis dere skal ha nr. 3 da.
maria isabell Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 venter nr 2..det blir 1.5 år mellom nr 1 og nr2.....nr 2 kommer 4 sep 08...planlegger nr 3. 2011...og nr 4. 2012/2013.... resten er ikke planlagt...har lært at å planlegge barn ikke er lett..vi ønsker iallefall 2 tette,pause to tette....osv...blir nok bare 4...men vi ønsker fleire...
maria isabell Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 skal du bare ha 3, ville eg fått 3 tette...da har ungene større glede av hverandre, trenger ikke få 3 barn på 3 år,men kankje 6 år? men som sagt, ikke lett å planlegge...
Kjærlighet <3 Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Vi har to barn, eldste er født i des-04, 16 mnd senere kom lillebror i mai-06. er nå gravid med nummer tre dom etter planen skla komme i aug-08. Blir 2 år og3 mnd mellom de to yngste:-) Blir tett nok for oss det :-)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Vi har lyst på tre, men har ikke noe tidsperspektiv. Det hadde vi ikke nå heller, nå blir det 2,5 år mellom de to første. Kan tenke meg at det minst blir noe sånn igjen, det kommer jo også veldig an på barna. Setter ikke i gang med en til om en eller begge av de jeg har trenger meg veldig.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Vesla kom sept 06, neste kommer mai 08 og tredjemann har vi tenkt oss når jentene nærmer seg skolealder. En liten attpåklatt:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Hadde ikke planlagt nr to en gang;-) Nr tre blir lenge til, 5-6 år ca hvis alt går etter planen. kan godt hende det bare blir med disse to....?
Tredjemann på vei :D Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Ingen av våre har vært helt planlagte hittil, så har ingen fast plan for når de evt. neste barna skal komme:-) Nr.1 fikk vi i november 2005, nr.2 var halvveis planlagt, bare et par mnd for tidlig, så den kommer i mai/juni 2008. Jeg er student, går første året av et 3-årig studium, og skal ha et års permisjon f.o.m sommeren før jeg begynner på 2.året. Så vil jeg gjerne gjøre meg ferdig med studiene før det kommer flere barn! Altså vil jeg ikke ha noen nr.3 før tidligst våren/sommeren 2012, slik at jeg får jobbet meg opp til permisjon! Håper eggstokkene mine er med på dette og ikke lurer meg en gang til;-) Vil gjerne ha både 3 og 4 og kanskje 5 barn, men håper på en liten pause mellom nr.2 og 3 nå:-)
inavs Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 vi får nr tre om noen uker, da har vi fått 3 på 3 år og 5 mnd. for oss er dette perfekt, tror det ikke hadde blitt nr 3 viss vi ikke tok det med en gang. barna har vertfall veldig stor glede av hverandre, å det blir lettere om noen år å gjøre felles ting / aktiviteter- ski, fjellturer , ferier o.l for barna er da i nesten samme aldresgruppe. men dette er selfølgelig våres mening.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Vi får rett over 2 år mellom de 2 første, og dersom vi skal ha en nr 3 (har ikke helt bestemt oss), så blir det nok ca 3-4 år mellom nr 2 og 3.
Trebarnsmamma2010 Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 Skal ikke planlegge nr 3, men skal ikke begynne med prevensjon igjen etter nr 2 er ute. Så får nr 3 komme når den ønsker
C.P78 Skrevet 21. januar 2008 #12 Skrevet 21. januar 2008 jeg er faktisk overrasket over at det er så mange som ønsker seg 3 og flere barn. Det er flott det altså for de som ønsker det, ikke noe å si på det. Trodde bare de fleste automatisk ønsket 2. Men det kan vel være at vi er inne i litt bedre tider og vi har faktisk råd til å fø flere barn. Det er jo sikkert gøy å vokse opp i en søskenflokk på minst 3, får nok mye glede av hverandre og blir jo ikke alene når man blir eldre. Men her tror jeg nok vi takker for oss etter at andremann gjør sin entre. Dette svangerskapet har vært en prøvelse og orker virkelig ikke å gjennomgå noe slikt en gang til.... Jeg skal være storfornøyd med å ha satt to gutter til verden!
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #13 Skrevet 22. januar 2008 DET er hvertfall for tidlig å tenke på Venter på nr to og holder meg til EN ting av gangen. Man kan ikke gjøre alt på en gang. Livet lar seg ikke planlegge såpass mye.)
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 22. januar 2008 #14 Skrevet 22. januar 2008 Fikk nummer en i 2000. Får andre mann i mai. Har angret mye på at jeg ikke satt igang med engang etter nummer 1. Men hatet å være gravid. Nå håper jeg å få en 3 mann kjapt, slik at ikke jeg får to enebarn. Merker graviditeten går fortere denne gangen... så jeg klarer en gang til i løpet av ett år eller 2.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #15 Skrevet 22. januar 2008 Vi fikk nummer en i desember 2005, og får nummer to i juli 2008. Har egentlig begynt å tenke meg å få en til så raskt det lar seg gjøre. Men vet ikke helt om det er så lurt i forhold til studier. Går andre året på en bachelorgrad nå, og har planer om å ta master også. Men kanskje det går om samboer tar seg et år permisjon med en av ungene. Har i hvert fall veldig lyst på mist tre barn. Skulle gjerne fått tvillinger, men kanskje litt vanskelig å planlegge
Kakebakesøte Skrevet 22. januar 2008 #16 Skrevet 22. januar 2008 Vi stopper på nr 2 vi Men man vet jo aldri. Jeg er bare ikke helt klar for noen gang igjen å gå gravid. Huff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå