Gå til innhold

Null energi, noen fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover mye, men allikevel fortsatt trett og slapp. Sovnet ikke før halv 3 i natt, men sov til 10 samt fra 13.30 - 15.00 og jeg vil sove mer..

Noen fler som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det slik, men gitt seg nå etter at jeg reduserte til 50% stilling. Uke 33 nå.

Skrevet

Har hatt det slik stort sett hele veien. Slapp og atter slapp, trøtt, kunne sovet hele døgnet.

Beste medisin mot dette er turer i frisk luft, dagslys og nogenlunde greie rutiner med hvordan man sover. Jeg selv er helt avhengig av en nap på dagtid. Da holder jeg jaggu ut helt til 21-22 tiden om kvelden...oaao!

Heldigvis fødeklar nå, så det er ikke så lenge igjen av denne økten. Men hvem vet hva som venter i andre enden......

Skrevet

melder meg fint inn i slapp klubben.

gidder ikke gjøre noe.

en bragd å få lagd middag.

men, 17 dager igjen til ks.

så blir det noen månder med amming og nattevåk.

så kan man ta livet tilbake tenker jeg.

Skrevet

I gär forsvant energien min ogsä. Er i uke 36. Siste dag pä jobben i dag :) Er vel ikke sä mye en kan gjöre med det.. Men ser frem til og slappe mer av. :)

Skrevet

Energien har desverre forsvunnet med den voksende magen ja. I helgen har jeg sovet elve timer hver dag, og da kunne jeg endelig føle meg opplagt. I dag var det på skolen igjen og opp halv åtte, og siden jeg kom hjem fra skolen har jeg ikke klart å gjøre noe som helst. Er heldigvis sykmeldt fra ettermiddagsjobben!

hadde siste undervisningsdag i dag, og har selvstudium fram til siste eksamen i februar nå. Da blir det permisjon og selvstudium i anatomi - blir godt å legge opp dagene sine selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...