christinajentå "høygravid" Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Noen som har brukt primolut for å få mens? hvordan? noen som kan fortelle...takk
tintafant-m/2 jenter Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg brukte den for å få i gang mensen.. Brukte den i juli, og fikk da mensen en gang. Hadde ikke da mensen igjen før jeg ble gravid i desember..
1+2=3jenter Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Jeg brukte primolut for å få mens så jeg kunne ta pergokur.... Tok 2 tabletter morgen og kveld i 7 dager. Fikk mensen ca 3 dager etter siste tablett. Har aldri blødd så mye som en mens etter primolut, det nærmest rant de første dagene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå