Gå til innhold

Er så irritert!! Ang mannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor sommer kjøpte mannen min en bil av en bekjent. Jeg var fryktelig imot det siden vi ikke hadde behov for den bilen, og heller ikke råd. Siden vi da ventet lillegutt. Men han sa at han fikk den for 10 000 kr mindre en det han skulle ha, så jeg orket ikke å si noe mer på det. Siden han fikk frist på å betale den bilen til jul. Den prisen han oppga til meg har han betalt ned, men han det viser seg at han fortsatt skylder 5000. Fordi han løy om prisen til meg!! Istedet for 20 000, så skulle han betale 25 000. Det er veldig mye penger for oss, siden vi har en veldig trang økonomi. Han sa at han ikke ville si det siden jeg da hadde blitt sur. Og ja, jeg hadde blitt det siden vi ikke har råd til det. Han forstår ikke at man ikke kan bruke penger vi ikke har. Jeg ble så sint når jeg fikk høre det. Hadde mest lyst til å bare reise bort, men gjorde ikke det.

Har jo problemer med å stole på han igjen. Aner ikke hva jeg skal gjøre for at han skal forstå han vi ikke bare kan kaste penger ut vinduet.

Hvordan hadde dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt rasende! For et umodent mannfolk - spør han hva han hadde sagt om du hadde shoppa bort 25000 kr.! Hvis dere i tillegg har dårlig råd hadde jeg krevet at bilen ble solgt.

Skrevet

umoden ja, det er bare fornavnet! Nå har det seg sånn at han har batalt litt hver mnd. Det har gått greit men siden han må betale 5000 mer enn det han oppga til meg, så må han ut med alt med en gang. Og jeg har sagt at han skal selge den. Men ingen respons. Da ting har vært som værst med økonomien, har han faktisk vært inne på tanken. Jeg er ganske sparsom med penger, og det irriterer meg noe grenseløst at han må betale de pengene

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...