skytter83 Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Tenkte først litt på Topcom BabyTalker som er en oppgradert modell av testvinneren i TV2 Hjelper deg og magasinet Foreldre og Barn. Men har lest at en del er ikke fornøyd med denne, og den fungerer ikke slik den skal. Noen med erfaring? Doro BM35 Babymonitor Har fått en del skryt. Noen med erfaring med disse to, eller har andre babycallere å anbefale?
En Prins + Prinsesse Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 jeg har "philips" babycall fra elkjøp... å den er jeg veldig fornøyd med=)
Alba44 Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Har Philips avent. Veldig fornøyd med den. eneste minuset er at batteriet ikke holder så lenge, men greit å lade da.
MathildeC Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Ikke finn på å kjøpe topcom! Det gjorde vi, og fikk inn naboer, ambulanser med mer... Prøvde alle kanaler og prøvde noen uker. Nå har vi også Philips Avent og er VELDIG fornøyd.
Mina Sophie Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Vi har Super Nova,kjempefornøyd med den. Kjøpt på Reflex,koster 1399 kr tror jeg det var....
nissemor79 Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Henger meg på her. Ikke kjøp Topcom.. Kjøpte en på torsdag og i dag er den levert tilbake. Fikk også inn andre folk på forskjellige kanaler. Så nå vet jeg ikke hvem babycall samboeren kommer hjem.=)
ifie Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Vi har også Philips Avent og er veldig fornøyde! Ulempen er at de sluker batteri og at baby uniten er i største laget. Ellers bare fornøyd
Sarah & Marcus mamma Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 super nova... synes den reagerer så sent... hører henne skrike fra loftet, før jeg hører det i baby callen.... rart...den var jo best i test i fjor.. vurderer å kjøpe ny...
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Vi har TopCom og er fornøyd - men har hørt mange her inne som ikke er fornøyd, så vi har nok vært "heldige". Den er lett å regulere sensitiviteten på, og god lyd. Du hører akkurat hva babyen gjør når den sender. Også var den jo billig. Vi tar av og til inn andre signaler på enkelte kanaler, men det er veldig sjeldent, og det er vel egentlig noe man må regne med på alle babycaller? Noen i mindre grad, selvsagt. Men om jeg skulle kjøpt ny nå, så hadde jeg kjøpt en med som viser temperaturen i rommet der babyen ligger. Kjekk funksjon.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Da må du skru opp sensitiviteten. Uansett så trenger den lyd, hvor høy lyd regulerer du med sensitivitetsvelgeren, for å slå seg på. Den sender ikke hele tiden, da hadde jo babyen badet i radiobølger hele tiden - og det vet man jo ikke hvor lurt er.. Så sånn er alle babycaller...
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 vi har toppcom og er kjempe fornøyde.. spess etter at vi LESTE BRUKSANVISNINGEN der det står forklart hvordan man "låser" calleren til en kanal slik at man ikke får inn andre ting. dem må holdes inntil hverandre og stilles inn likt på den måten..... husker ikke hvordan nå men det står visst godt forklart
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #12 Skrevet 21. januar 2008 Jepp, kanskje det er det som skal til Den er ikke bare å skru på så fungerer den optimalt, nei - husker vi også drev på litt for åp stille den inn helt ordentlig. Men det er lenge siden nå, den har stått på samme kanal i over et halvt år!
Sarah & Marcus mamma Skrevet 22. januar 2008 #13 Skrevet 22. januar 2008 når det gjelder supernova... har sensitiviteten på topp og... fatter null..;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå