Gå til innhold

Hvilken babycall har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte først litt på Topcom BabyTalker som er en oppgradert modell av testvinneren i TV2 Hjelper deg og magasinet Foreldre og Barn.

Men har lest at en del er ikke fornøyd med denne, og den fungerer ikke slik den skal. Noen med erfaring?

Doro BM35 Babymonitor Har fått en del skryt.

Noen med erfaring med disse to, eller har andre babycallere å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er veldig fornøyd med vår SuperNova

Skrevet

Vi har kjøpt doro sin, den kom også godt ut i test og fikk positive tilbakemeldinger fra folk som brukte den. Men, det gjenstår å prøve den. Iallefall virker den praktisk, en del som skal stå permanent på soverommet (elektrisk) og to oppladbare enheter til bruk hvor man selv befinner seg og den andre f.eks ute v.vogna til minsten.

Skrevet

Vi har også kjøpt Doro sin ;o) Har hørt mye bra om denne. Ser frem til å prøve den selv om noen uker.

Skrevet

Vi har kjøpt Topcom sin, men bare fått prøvd den på oss selv enda:) Vi bor i en enebolig ,med bare eldre folk rundt oss, så det er jo ingen andre babycaller som slår inn til oss da....Virker praktisk og billig...

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min Philips Babyvakt SCD361. Rimelig er den også for den som har trang økonomi. Kun kr 599 hos Ellos.

Skrevet

Etter å ha undersøkt litt her og der, div tester og folks erfaringer, falt til slutt valget på Doro BM35+1 hos oss. Tenkte også lenge på Topcom sin, men siden det var så mange som var missfornøyd valgte vi Doro. Bare et lite tips til dere som tenker å kjøpe Doro: Bestill den på nett hos expert.no for kun 599, isteden for mellom 750-900 kr i butikk som jeg har sett. Velger du å hente den hos en expertbutikk betaler du ikke noe frakt, ønsker du den i posten kommer det en liten sum i frakt i tillegg!

Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Da blir det Doro BM35+1 her også :)

Super nova virker også veldig grei, men den er jo så dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...