Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som fikk mens når de var gravid?

Jeg har en del graviditetssymptomer men fikk IKM 4 dager før tiden noe som er ytterst sjeldent!Leste det var noen som fikk mens de første mnd man var gravid...var denne mensen "lik" som vanlig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg fikk mensen som normalt, men den varte kun et par dager, så jeg ante uro... Tok en test og den var positiv ;-) Neste gang jeg egentlig skulle ha mensen, fikk jeg også en slik blødning som varte en dag eller to, men denne var betydelig mindre. Tok det opp med legen og han sa det var en hormonell blødning, og at dette skulle forsvinne etter 3 mnd. Nå er det snart "mens-tid" igjen, og er spent på om det kommer blødning denne gangen også.. håper ikke det,blir litt bekymret da tror jeg!

Skrevet

De som har sagt at de får mens, har nok sikkert hatt en blødning i forbindelse med at egget fester seg, eller fått blødninger i sammenheng med sex. Men jeg tviler på at det er mens slik som når man ikke er gravid. Men jeg har hørt om tilfeller hvor den gravide har hatt menslignende blødninger og derfor ikke visst at hun var gravid før babyen kom...så alt er mulig. Vi mennesker er jo litt rare...og med alle de kunstige hormonene vi tilfører kroppen gjennom p-piller og lignende, så er det mye rart kroppen kan finne på;-)

Skrevet

Hmmm da er det fortsatt litt håp da siden eg er sliten og kvalm enda:) Må få kjøpt en test i morgen tenker eg! hehe:) De andre gangene har eg hatt en magefølelse på at eg ikke va gravid og det har jo stemt, men på onsdag fikk eg plutselig en litt sånn plutselig følelse av jah, der satt den, men så kom blødningen og eg mistet håpet....

Skrevet

Ja disse kroppene våre finner på mye rart så aldri greit å vite hehe

Skrevet

Heisann!

Er i samme båt vi,fikk også TR 4 dager før tiden + at jeg hadde 1 kveld før det med litt brun utflod,jeg som får tante rød på timen. Er kvalm og har litt stikkinger i siden,håper så inderlig at jeg er gravid,men føler at håpet er ute,selv om jeg har en minjatyr mens i forhold til det vanlige,får se når jeg våger å ta en test...

Skrevet

Er litt sånn usikker på stikkingene i siden siden eg har fått diare i tillegg, da blir det også litt mer vanskelig å tolke hva som er stikkingen og hva som er "forhåpentligvisgravid-vodt" hehe. Men er litt skummelt å ta test også, blir så skuffet når den bekrefter det eg tror.....

Skrevet

Samma her,blir så innmari skuffa hvis den skulle være negativ,men er ganske så sikker på at den er det da. Lykke til da!!!!

Skrevet

Ja ganske sikker eg også....Men får kjøpe en i morgen å få det overstått tenker eg...Lykke til du også!!!! ;)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

du får skrive når du har fått svar i morgon=) lykke til=)

Skrevet

Hmmm ble litt confused her nå...trykket inn datoene i terminkalkulator bare for gøy og fikk opp at eg evt er 3+5...er ikke det veeeeldig tidlig å få symptomer når man bare er 3+1???selv om eg har kvalme, trøtthet osv nå og IKM i morgen men allerede fått blødning, vil da testen slå ut såpass tidlig? hmmmm....

Skrevet

Hmmm da har eg tatt en cb digital test som va negativ...er fortsatt småkvalm, litt trøtt og har hodepine og litt mensmurringer...I dag er min egentlige IKM men fikk jo den på lørdag,så hadde eg vert gravid skulle eg vel fått positiv nå, men kan jo være eg har for lite hcg enda til at den slår ut selv om eg har hatt symptomer snart en uke...men er jo i tilfelle bare 3+6 i dag så...nei skjønner ikke noe eg....

Skrevet

hei, jeg har hatt små blødninger fra uke 5 til 8 ca. pluss ca 15 positive tester. legen sier det er slik det er for noen. skal til legen torsdag, er spent!! tror alt er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...