Gå til innhold

Min sunne dilla!!!:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har jeg fått en sunn dilla! Store deilige grønne druer som de selger på kiwi. Spiser en halv pakke om dagen no, og de er nydelige!! I tillegg har jeg fått begynne å sykle på fysioterapi senteret jeg går, det var delig det. Plutselig ser alt så mye lysere ut for meg som trodde jeg kom til å bli strandet i sengen de siste månedene av svanerskapet da ryggsmertene har gjort meg så stillesittende at jeg så vidt har kondis til å bevege meg fra stuen til kjøkkenet for å proppe i meg flere druer:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!

Har det samme som deg, stenfrie druer - kalde fra kjøleskapet..yummm

Og appelsiner! ! Har ikke spist appelsiner på over 10 år!!!! Nå vokter jeg dem med mitt liv, nåde den som tar mine appelsiner..hehe...

I dag var jeg å kjøpte meg en haug med grønnsaker: broccoli, gulerøtter og sukker erter.....skikkelig fysen, sulten støtt...

Jeg som egentlig elsker is og sjokolade... ....Rare greier....

Håper det holder seg for både deg og meg !!

Lykke til og kos deg videre!!1

Skrevet

Jeg har også fått dilla på druer. Kjøper meg en boks hver dag.

Veeeeldig fornøyd med den dillen der altså, og håper den varer ei god stund:)

Skrevet

Var jo virkelig ikke meningen å være anonym da :D

Skrevet

eneste jeg har hørt om druer når man spiser i store mengder er at det kan slå falskt ut som sukker i urinen.. =)

tanten til min samboer fikk beskjed om å ikke spise for mye druer..

men for guds skyld det er jo bedre enn å proppe i seg sjokolade da..

jeg spiser også mye druer, eneste "problemet" er mye luft.. *fysj* :P

Skrevet

He he. ikke så greit det der.

Takk for tips, da skal jeg heller ta og gi beskjed på neste konroll, ingen får ta fra meg druene mine;) tihi...

Skrevet

Jeg er skikkelig fysen på bønner, linser, laks og salat. Og frosne blåbær og jordbær. Blander av og til bærene med banan og yoghurt naturell med stavmikser, innmari godt.

Skrevet

hei, jeg hadde hekta, ikke dilla på grønne druer tidlig i sv.skapet.... men så sa fastlegen min att druesukkeret ikke er bra for barnet, noen få om dagen skal gå greit men ikke en hel boks for meg selv, jeg ble skikkelig redd å slutta med en gang!!!

å forresten, druesukker er jo ikke såååååå veldig sunt, så en sunn dilla har du nok ikke fått!

uansett bra du er glad å lykkelig=)

Skrevet

Jordmor sa jeg kunne spise to frukt om dagen, noe mer enn det ble litt mye sukker...selv om det er fruktsukker, men det er selvfølgelig mye bedre med fruktsukker enn vanlig sukker!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...