Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Dette kan bli litt innviklet så skal prøve å ta kortversjonen:) Jeg fikk sist IKM va 26 desember, fikk UVI ca 3 januar, merket ikke noe til EL muligens pga UVI? Hadde hyrdestund lørdag 12 og søndag 13 januar, og torsdag 17 januar ble jeg veeeeeldig trett og kvalm, hodepine, meget kort lunte, kjente mye stikking og "aktivitet" i nedre mage i tillegg til mensmurringer...Kvalmen og trettheten er meget tilstede enda. Har normalt en meget stabil syklus med foreventet IKM tirsdag 22 januar...MEN... på lørdag for to dager siden fikk jeg KRAFTIG diare og i tillegg IKM. Har aldri så lenge eg kan huske fått IKM tidlig og denne gangen altså 4 dager før tiden.... Jah ble en hel avhandling der hehe, men grunnen til at eg skriver er at blødingen har vert mye mørkere enn normalt og jeg er fortsatt sliten og kvalm. Har lest at flere har hatt mens de 3 første mnd av svangerskapet og er litt usikker på om eg kan være en sånn en hehe En test vil selvfølgelig gi meg svaret men tenkte eg kunne lufte tankene her litt til eg får kjøpt en test:) Noen som har noen tanker på dette?:S
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Va det litt innviklet dette kanskje? :S :S :S
Nerak 2x pp Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Du er ikke helt aleine der. vi hadde også hyrdestunder rundt EL, og etter dette fikk jeg plutselig noen kjedelige kvalme-anfall på kvelden, og noen ganger på morgenen (men det kan komme av at jeg tvinger i meg mat kl 05.30 om morgenen) Super ømme pupper, og veldig oppblåst. Hadde også en del mens-murringer i ryggen (ikke vanlig). TR kom to dager over tiden og var heller ikke helt som vanlig, men blødd litt av og på, mye og lite, samt vondt i rygg. Pleier bare å ha vondt samme dag som TR kommer, og grei blødning den dagen.Men.....som sagt, kroppen driver å lurer meg....... Vurderer å kjøpe test,....men veit vel bare at den vil være negativ.....
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Godt å vite at eg ikke eg helt aleine selv om eg ikke unner noen å være sammen med meg i denne situajsonen hehe...tenker å kjøpe test eg også, men vet ikke om eg bør vente med å teste siden eg i prinsippet har IKM i morgen (tirsdag), men fikk jo mensen eller noe på lørdag så... noen som har forslag til når dere ville ha testet? :S
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Hmmm ble litt confused her nå...trykket inn datoene i terminkalkulator bare for gøy og fikk opp at eg evt er 3+5...er ikke det veeeeldig tidlig å få symptomer når man bare er 3+1???selv om eg har symptomer nå og IKM i morgen men allerede fått blødning, vil da testen slå ut såpass tidlig?
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Hmmm da har eg tatt en test som va negativ (ikke morgenurin da men hadde ikke tisset på 9 timer før testen)...er fortsatt småkvalm, litt trøtt og har hodepine og litt mensmurringer...I dag er min egentlige IKM men fikk jo den på lørdag,så hadde eg vert gravid skulle eg vel fått positiv nå, men kan jo være eg har for lite hcg enda til at den slår ut selv om eg har hatt symptomer snart en uke...men er jo i tilfelle bare 3+6 i dag så...nei skjønner ikke noe eg....
Nerak 2x pp Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 ...det gjør ikke jeg heller ;-). Testa neg jeg også..... Men...........siste mens-dag i dag, så da er jeg vel inne i min 11 pp... Mister vel litt trua noen ganger......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå