lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 sykemeldt mot slutten av svangerskapet selv om man ikke har jobb, og er gravid igjen med diverse plager?
*Labomba80* Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hvorfor skal man da bli sykemeldt? Greit hvis man går på skole osv, men ikke hvis man går hjemme..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 fordi ellers må jeg bare gå hjemme fordi jeg ikke klarer å jobbe selv om jeg finner meg en jobb, og da opparbeider jeg meg ikke foreldrepenger til neste permisjon som starter i september.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 ingen som vet?
ano`num *17.03.10* Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Jeg var arb.ledig med dagpenger og sm omtrent hele sv.skapet. Kunne ikke bli gjort på noen annen måte. Desverre! Eneste negative er jo at jeg ikke fikk finne meg en jobb som jeg kunne gå tilbake til etter perm. Men. Hadde vell ikke fått en jobb med den formen jeg hadde uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå