Glederseg:) Har født!! Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 åå det er så vondt å nyse noen ganger..hele magen strammer seg og det er døds vondt..noen som har det på samme måte?
Glederseg:) Har født!! Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2008 er forresten 14+5;) selv om det ikke har noe å si..hehe
Tante Bassa Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 JAAA, innimellom er det sykt vondt å nyse. Akkurat som du beskriver.
Pluttiplutt Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 ja det er supervondt. jeg trekker bena opp mot magen når jeg nyser, det hjelper for meg, eller sette seg på huk sånn at ikke lysken er så stram.
Lille Luna Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Ja, jeg har det også slik. Alt bare strammer seg, og jeg må stoppe opp. Jeg plages også med at jeg skvetter (tisser litt) når jeg nyser...så jeg går alltid med truseinnlegg.
2 nøster Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Her nyser jeg minst fire- fem ganger per dag...Starte når jeg ble gravid...veldig rare greier, og ja, alt strammer seg ... Syns det er skikkelig vemmelig... Men holder det ikke inne lenger i alle fall...
Glederseg:) Har født!! Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2008 å takk for svar alle sammen..da er det ikke bare meg..kan vel ikke være noe farlig for den lille vel? ja det er noen av gangene det gjøøør så innmari vondt..rart med det..hehe..takk for tips,får vel sette meg ned på huk litt overalt når jeg nyser jeg da,hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå