Gå til innhold

Tror jeg holder på å bli gal......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minste mann har vært ekstremt våken på nettene siden han ble født..Nå er han 14 mnd og vi har tatt akunpunktur på han, noe som kanskje ser ut til å hjelpe.Han har sovet bra i over ei uke...BANK I BORDET !! Har til tider vært så utslitt at jeg ikke har orka å vært sosial i det hele tatt....

Nå etter litt over en uke kommer ville tanker inn i hodet mitt.. igjen......

Vi har alltid ønska oss mange barn 4-5.Men jeg har hatt veldig tøffe svangerskap, ikke så ille som phantomet sine, men har vært innlagt...

Da vi fikk minstemann var jeg sikker på at det skulle føles som familien var komplett.Men det gjør det IKKE :0(

I går snakka vi om at gubben burde sterilisere seg, men vi fant ut at ingen av oss vil det ennå...Vi er snart 32 og 34 år...

HVORFOR har jeg slike tanker,etter knall harde svangerskap og lite søvn.....

Jeg tror rett og slett at jeg har blitt gal av minimalt med søvn siste året.....Som ei av mine venninner sa.HERREGUD 4 barn, du er SYK.....Tenk om vi fikk nr 5, da hadde hun garantert ville lagt meg inn...

Huff teite tanker dette her,men jeg MÅTTE bare lufte mine ville tanker ...

Tørr ikke nemne det for de i nærheten, med fare for å bli tvangs innlagt på psykriatisk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får vel så mange barn man vil selv om andre synes det er for mange. Det er vel mer hygge enn strev for deg totalt sett da siden du ønsker deg flere. Vi får vel en melding om blått kryss fra deg også snart ;-)

Skrevet

åååååååååååååååååååååååå jeg skjønner deg så godt! Jeg ble ikke gladfor denne babyen, men det handler jo ikke om at v i ikke vil ha mange barn, jeg var bare ikke helt klar, men nå????? herre min hatt, jeg tar meg selv i å tenke... ja men jeg sparer på jentetingene jeg fo rjeg får sikkert ei jente neste gang :-))))))))))))) ha ha ha ha ha ha ha duster det er det vi er, men vi kan da få barn vi idefix, i hytt og gevær kan vi lage unger, for det blir en fin liten haug, og om denne nye babyen er av samme kaliber som de andre så tæk je dom aille sju ;-)))

Klart du vil ha en til. drit i soviinga, det blir vi bare grå i trynet av og litt triste til tider, men det går jo over.... gjør det ikke??? Er jeg helt fjern nå? Fra å være den mest deprimerte dama i nato, sitter jeg her og snakker varmt om å slite for å fylle huset til randen.... jeg vet ikke om jeg mener det, men drømming kan jeg være med deg på idefix!

Skrevet

Du må da ikke la andre få innvirke på deres avgjørelse med å få flere barn eller ei:-) Kun dere som bestemmer det vet du:-)

Det er rart med det, aldri så dårlig i forrige svangerskap, er man ikke ferdig så er man ikke ferdig! Og heldigvis så kan man klare å fortrenge det som har vært - det er en god egenskap har jeg hørt:-)

Stå på og la oss nå for guds skyld få høre det om det skjer:-) Hihihihi.........

Skrevet

Det høres ihvertfall ut som sterilisering er litt tidlig ennå. Dere har jo tiden foran dere, forholdsvis unge som dere er. Barn er og blir en velsignelse,- og det er alltid plass til dem tror jeg.

Lykke til med det dere bestemmer dere for. Og håper minsten fortsetter å sove fremover :-)

Skrevet

Heisann og tusen takk for innspill:0)

Det bliri kke nå iallefall,skal det bli en til så vil jeg gjerne ha 3 år mellom minst.....Siden jeg blir så skrekkelig dårlig...Pluss at da får jeg litt tid på å tenke...En annen ting er at jeg måtte bruke hormoner sist gang så det er ikke sikkert vi får det til heller.hormoner tar jeg aldri mer.....Jaja,tiden får vise om jeg er helt skrullete...:0)

Skrevet

da blir det spennende å følge med deg i årene fremover :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...