challenge *stolt mor* Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hei alle sammen! I dag er jeg 25 uker + 2 dager på vei og jeg har følt meg kvalm i den siste uka.. I går var bestevenninna mi, forloveden min og jeg på kino ( så på I am Legend - til å anbefale! :-) ) og etter en god stund begynte jeg å bli skikkelig varm og følte for å legge meg ned ( noe som jeg ikke gjorde). I dag har jeg fri fra jobben, men føler meg ikke no tess, forloveden min og jeg hadde litt å gjøre i dag (gå i banken, handle osv.) og da merket jeg at jeg begynte å bli sliten, svimmel og kvalm. Trodde kanskje først at det hadde med omgangssyke å gjøre, men det er vel graviditeten?! Jeg får vel også tilføye at jeg har veldig lite jern i kroppen som gjør at jeg føler meg svak om dagen. Egentlig bestemte jeg meg for at jeg skulle holde meg i fast arbeid noen måneder til, men føler at det ikke er noe vits i det fordi jeg rett og slett føler meg kvalm og elendig. Hva synes dere? Er det noen av dere som har vært eller er kanskje i samme situasjon som meg? Takk for svar! Mvh
mamma sin kompis Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Det er jo kroppens språk på at du bør begynne å ta det med ro. Enkelte ting er jo ikke å spøke med. Ta deg en tur til legen du. Har ikke erfaring med akkurat det. Men hadde bekkenplager + kynnere, og ble fult sykmldt fra uke 26.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg ble 50% sykmeldt ganske tidlig pga utmattethet. Fantaserte om å legge meg ned uansett hvor jeg var. Så meg om etter grøftekanter, ledige gulvplasser osv hvor det var mulig å få hvile, he he... Tok ikke disse fantasiene på alvor før jeg holdt på å gå i gulvet på jobb, men etter det ble det 50%. Det er individuelt hvor sliten man blir i svangerskapet, så lytt til din egen kropp og rådfør deg med legen din. Lykke til
challenge *stolt mor* Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 Takk for svarene! ja føler for å bare legge meg ned.. jeg er en person som egentlig er "arbeidsnarkoman" klarer ikke å stoppe.. men nå for tiden vil jeg bare legge meg ned.. til og med når jeg er hjemme.. synes det er grusomt.. er jo ikke vant med det.. har blitt veldig "sløv" for å si det på den måten.. føler meg rett og slett slapp og kvalm! mvh og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå